Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vanvittig billig hjemmeside til jeres virksomhed med SEO optimer.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 100
Fra  Min ide ApS Skrevet kl. 14:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,

Står din virksomhed og mangler en ny hjemmeside eller skal den gamle skiftes ud til et smartere og mere moderne layout? Så har vi et rigtig godt tilbud til dig.

Hvis du kommer med nogle eksempler på hvordan du ønsker at din nye hjemmeside skal se ud, så ordner vi alt andet for dig, vor sørger også for at alle sider er SEO optimeret og at siden er sikret med nyeste teknologi for at holde de værste hakker- og virus angreb ude.

Læs om vores meget begrænsede maj tilbud her http://www.serpconsult.dk/tilbud-maj-2016/ det er billigt, rigtig billigt.

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Apr 07
Fra  Min ide ApS Skrevet kl. 12:28 | Låst

Sådan! tak til vedkommende der lagde den første ordre.. vi har stadig plads til mere arbejde Yes

Fra Gistrup
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 40
Fra  Mersholm Skrevet kl. 12:37 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Til info. Er det så ikke imod Elegant Themes retningslinjer ( http://www.elegantthemes.com/terms.html ), at i skriver "(C) 2015 - 2016 SerpConsult.dk" i bunden af jeres Divi skabelon, uden samtidig at give dem credits for skabelonen?

Professionel it-rådgivning. Speciale i udvikling og administration. +45 4166 7765

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Apr 07
Fra  Min ide ApS Skrevet kl. 12:44 | Låst

uha... det kan godt være.. så er der godt nok mange tusind sider der skal få fjernet det.. måske et nyt firma vi skulle lave. svært andre mennesker til og meld dem hvis de gør noget forkert. For janteloven lever åbenbart stadig højt og flot i DK. Du kunne have skrevet en PB.

Skriver til dem nu og spørger dem.. vi har en fuld licens og må videresælge og udvikle på det, men interessant spørgsmål.

Fra Gistrup
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 40
Fra  Mersholm Skrevet kl. 12:48 | Låst
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Det handler så absolut ikke om jantelov. Det handler om rettigheder- noget som du og jeg der lever af at sælge software af forskellig art skal være glade for eksistere, og derfor også bør være frontløbere for at bibeholde og værne om.  

Min besked var helt og holdent ment som en venlig hjælp. Tag den eller lad være- men opdater gerne svaret når du hører fra dem. Måske de bør opdatere deres terms of service, i det tilfælde.

Professionel it-rådgivning. Speciale i udvikling og administration. +45 4166 7765

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Apr 07
Fra  Min ide ApS Skrevet kl. 13:09 | Låst

det eneste formål du har med dit indlæg er og ødelægge tråden. har rapporteret det til admin.

Du kunne selv have spurgt dem..har fået svar nu.. Det vi laver er 100% legitimt - JA vi har copyright på forneden fordi vi laver alt fra bunden af, tekst, billeder, layout osv. er vores og JA billederne har vi licens til.

Som sagt en PB havde være rigeligt.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 13:57 | Låst

Jonas Mersholm:
Til info. Er det så ikke imod Elegant Themes retningslinjer ( http://www.elegantthemes.com/terms.html ), at i skriver "(C) 2015 - 2016 SerpConsult.dk" i bunden af jeres Divi skabelon, uden samtidig at give dem credits for skabelonen?

Nej, det er ikke imod deres retningslinjer. Hvorfor mener du det er det?

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 836
Skrevet kl. 14:51 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Måske en PB fra spørger havde været bedre. Men en ting er sikkert:
Du havde scoret rigtigt mange point, havde du svaret høfligt tilbage, med en forklaring på hvorfor det er korrekt det i gør. At skyde tilbage mod spørger og beskylde denne for det ene og det andet, kan du kun tabe på i et offentligt forum.
Held og lykke med salget trods alt.

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 19:08 | Låst

Jonas Mersholm:

Yes

Fra Kolding
Tilmeldt 3. Apr 07
Fra  Min ide ApS Skrevet kl. 19:28 | Låst

Desværre er Amino jo efterhånden kendt for den slags debatter som dem her. Har hørt rigtig mange fortælle om deres dårlige oplevelse her.. troede bare at det var dem der snakkede men må jo så konstatere at det var det ikke.. spild af tid og energi.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)