Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der nogen der vil være med til at udkonkurrere Coca Cola?

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 17:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er et sjovt projekt og har i øvrigt folk i min nære vennekreds der både brygger øl og laver mouserende æblevin.. Men cola kunne være en sjov udfordring også, selvom det måske kan være sværere at positionere sig på markedet i forhold til øl og vin.

Ville gerne være med til en workshop men bor desværre i KBH så der langt til Horsens.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:17

Hej

Ja det lyder som en sjov iden, har også selv haft lyst til at prøve at lave den da jeg i sin tid faldt over opskriften på nette. for et 2 år tids siden.

desværre bor jeg i københavn.

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 18:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det lyder som om at der skal skaffes en Kola-bus der kører fra Kbh til Horsens (og muligvis retur igen) :-)

Jeg brygger videre på både kola-sirup og kola workshop :-)

Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 317
Skrevet kl. 19:01

Anders Bruun Rasmussen:
Det lyder som om at der skal skaffes en Kola-bus der kører fra Kbh til Horsens (og muligvis retur igen) :-)

Det er vist dagens idé! Hvis ikke man endnu har opdaget, at dette eksisterer i form af DSB. 

Jeg finder det utrolig chokerende, trist og håbløst, at der ikke skal mere til at slå dansk iværksætteri ud af kurs, end et par timers kørsel i bil! 

Herunder tænker jeg på mine velfungerende partnerskaber rundt i både Europa, men også USA.

At gøre Danmarks minimale afstande til en begrænsning for den gode forretning tyder mere på en ugidelig, fejlagtig og uambitiøs tilgang til tingene - frem for at give den en seriøs skalle. (Jeg gad end ikke engang at ofre en bus på sådanne mennesker) 

Sorry to say! 

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 19:20

Hvem siger at jeg mener at der her er grundlag for en god forretning? - Jeg synes det kunne være sjovt at lege lidt med at prøve at lave cola, men det er ikke et iværksætter projekt jeg på stående fod er villig til at gå all in på. - Det er vel fair nok?

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 19:21

Trusted Partner:
Det er vist dagens idé! Hvis ikke man endnu har opdaget, at dette eksisterer i form af DSB. 

Jeg er enig i det nogen gange virker som om der er længere fra Kbh til jylland end fra jylland til Kbh :-) MEN man kan altså ikke køre med DSB hvis man skal til Cola/Kola workshop. Kommer man overhovedet frem? Og hvis man kommer frem, hvornår kommer man så frem?

Nej det er noget med en party bus fuld af god Cola :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:31

Anders Bruun Rasmussen:

Trusted Partner:

Jeg er enig i det nogen gange virker som om der er længere fra Kbh til jylland end fra jylland til Kbh :-) MEN man kan altså ikke køre med DSB hvis man skal til Cola/Kola workshop. Kommer man overhovedet frem? Og hvis man kommer frem, hvornår kommer man så frem?

Nej det er noget med en party bus fuld af god Cola :-)

Det er jo simpelthen en generalisering af værste slags, ja jeg antager, at du sjældent anvender offentlig transport (hvilket er en skam). Jeg pendler ofte, samt har gjort det fast imellem to af Danmarks største byer, uden at der har været noget nævneværdigt at påpege. Forsinkelser KAN ske, men opgør man forsinkelser grundet kødannelse på motorvejen grundet eksempelvis færdselsuheld, ville man også få til dels uheldige statistikker - og folk kører sguballigevel turen :)

Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 317
Skrevet kl. 21:12

Rasmus L. Knabe:
Hvem siger at jeg mener at der her er grundlag for en god forretning?

Jeg har ingenlunde givet udtryk for, at denne colaidé er den gode forretning, om end jeg synes den er ganske sjov. Jeg er faktisk ganske generel i min udmelding! 

Det er tit jeg læser om "forelskelser" herinde, som ikke kommer længere end "Ej, det er da en god idé - bare trist jeg bor så langt væk!" Det er mere dumheden omkring, at man sætter sig SÅ ligegyldige begrænsninger, frem for at være åben og nysgerrig. Så jeg synes ærligt talt, at det er ubegavet, at begrænse sig på afstanden i lille bitte DK!

At du følger dig truffet i min kritik, tager jeg mig ikke så meget af.

Men lad os holde tråden i colasporet!

Så jeg vil slutte med, at hvis du har lyst til at prøve at koge cola, så er det da bare at komme af sted! 

God aften 

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 314
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 10:43

Hvis du kan gøre det lidt eksklusivt eller sjovt tror jeg du har en stor fordel. Bon bon havde stor succes med almindelige bolcher med sjove navne.

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 17:43

Jeg er stødt på 3 udfordringer:

Jeg skal have styr på farven. Tror jeg skal have fat i noget E150d

Jeg skal prøve at smide noget fosforsyre i sirupen (E338)

Og så skal jeg have tvunget noget mere colasmag ud af det colanød-pulver jeg har købt

Der er vist lang vej igen :-)

Side 2 ud af 3 (25 indlæg)