Og hvad med alt som du har købt ? Du skal jo retfærdiggøre at det ikke er selskabstømning, så computere og printere - det har du købt ud af virksomheden ?
i forskud mener jeg det rækker. Der kommer flere rubrikker når du når til årsopgørelsen og har lukket - netop med bekræftelse og vist værdi af det du har købt ud osv
vh John H
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
PGA en trafikulykke, har jeg først nu, via årsopgørelsen for 2018 erfaret at min lille virksomhed, PMV, er ophørt. Jeg vil egentligt gerne beholde den, selvom den ikke er aktiv. PGA selvsamme trafikulykke. Men hvad betyder det for alt det som skat ville vide, hvis jeg genaktiverer den?
PGA en trafikulykke, har jeg først nu, via årsopgørelsen for 2018 erfaret at min lille virksomhed, PMV, er ophørt. Jeg vil egentligt gerne beholde den, selvom den ikke er aktiv. PGA selvsamme trafikulykke. Men hvad betyder det for alt det som skat ville vide, hvis jeg genaktiverer den?
intet hvis du har lukket korrekt og ikke trukket aktiver fra og bare beholdt dem - men OM du overhovedet - når PMV er lukket, kan starte PMV igen ved jeg ikke - der er 3 års perioder for at forsætte PMV og om lukning betyder, at man ikke igen inden for en periode bare kan starte PMV må du høre selskabsstyrelsen om hvis ikke andre ved. Jeg kunne tro det
vh John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER