Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mistede tiden og interessen, hvordan sælger jeg min webside?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Dec 12
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har ikke længere tid til at få startet min webshop op. 
Jeg har ingen varer, men jeg nåede at få købt en webside (webshop) i Magento til 13.000 DKK. Det er træls, at jeg har brugt tid og ressourcer på noget som jeg aldrig får op at køre, men kan jeg sælge min webside ? Det kostede mig som sagt 13.000 DKK, men har den værdi for andre? Umiddelbart kan man bare skifte thumbnail, metatekst osv.

Med venlig hilsen

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 862
Fra  Dansk Elektronikreparation Systemservice Skrevet kl. 23:41

Læs om alle fordelene ved en varmepumpe på varmepumpeoversigten.dk

Tilmeldt 9. Dec 12
Indlæg ialt: 65
Skrevet kl. 20:14

Kenneth Wellin:

Du kan evt. prøve at sætte den til salg her: http://www.sitetrader.dk/

Dbh. Kenneth

Tak for det.

Jeg har som sagt kun en færdig webshop, men ingen varer eller salg. Jeg ønsker kun at sælge alt det der er blevet programmeret. Hvor og hvordan kommer jeg videre med det? Der er vel nogen derude, som mangler en færdig webside?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:01

Dit problem er i givet fald at du ikke leder efter en der mangler en færdig hjemmeside,

men du leder efter en der mangler en færdig hjemme side præsis som den du har,

For den pris du nævner, så har du nok ikke fået lavet nogle vilde funktioner, så dybest set er der kun tale om designet og opsætningen af dette, som vel har været lavet lige som du kan lide det, hvis andre ikke kan lide det 100% som det er, så bliver det hurtigt dyrere at tilpasse end at lave igen (afhængig af hvad du har).

Men ud over det, så er det link som Kenneth har delt vel ikke irrelevant alligevel ? Jeg kender ikke den specifikke side og har kun lige skimtet kort nu her, men du kan vel godt sælge en shop uden vare, bare du angiver at den ikke har aktiv drift.

Jeg tror dog, at du ligeså godt tidligt kan indstille dig på at du for hverken 80 eller 50% af det du har betalt for siden hvis ikke du finder den helt 100% rigtige køber.

Mvh.

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1775
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 21:56

Der skal også bruges penge til SEO.

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)