Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner som kan markedsføre søges

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg er uddannet multimedie integrator og har i de sidste 2 år arbejdet på et system som skal gøre virksomhedernes hverdag lettere ved at holde styr på deres kunder med hvem der har sagt hvad hvornår til hvem. Jeg har indbygget mail så medarbejderne/ejerne i virksomhederne kan forbinde deres mail til systemet og så finder systemet ud af hvem du har skrevet med og ligger de mails ind på kunderne som du har oprettet eller importeret. Det kan også oprettes faktura direkte i systemet og jeg har allerede en samarbejdes aftale med Billy og skal i gang med Dinero og E-connomic, så bogføringen af alle faktura bliver 100% automatisk.

Der er også indgået en samarbejdes aftale med 2 telefon udbydere så alle opkald både ind og udgående bliver gemt på kunden og når en kunde ringer ind kan man med 1 klik gå ind på kundens side eller med 1 klik oprette kunden.

Hvis du stadig læser og synes at ovenstående lyder spændende, så har jeg brug for din hjælp. Jeg kan udvikle, men jeg kan ikke markedsføre og midlerne er lidt begrænset så jeg søger en som også kan skyde kapital ind som KUN skal bruges på markedsføring.

De ovenstående funktioner er en udvidelse som næsten er færdig, jeg vil gerne lancere dem på samme tidspunkt at det også kan markedsføres.

Systemet har været online siden December 2014 og er blevet opdateret løbende, der er allerede kunder, men der må jo gerne komme endnu flere endnu hurtigere så der kan komme nogle flere udviklere på projektet.

Skriv endelig hvis i har nogle spørgsmål eller tips :)

Mvh Lasse

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er selv udvikler og kender problematikken med at finde den rette samarbejds partner.

Held og lykke! :D

Tilmeldt 23. Apr 16
Indlæg ialt: 31
Fra  Seoinstitutet Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et crm system ikke?

Fra København
Tilmeldt 3. Nov 14
Indlæg ialt: 104
Fra  myphoner.com Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

Markedsføring - *suk*. Men det begynder med at du fortæller verden hvad dit system hedder, og hvor vi kan finde mere information, eller sågar prøve det af ;-)

...såeh.. har du et link?

/Jeppe

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

seoinstitutet:

Det er et crm system ikke?

Det er det, CRM blot ikke som et salgs værktøj.

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeppe Liisberg:

Hej Lasse,

Markedsføring - *suk*. Men det begynder med at du fortæller verden hvad dit system hedder, og hvor vi kan finde mere information, eller sågar prøve det af ;-)

...såeh.. har du et link?

/Jeppe

Hej Jeppe,

De ovenstående funktioner er ikke online endnu, når de kommer online skal jeg nok dele et link :)

Mvh Lasse

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken størrelsesorden skal det økonomiske indskud ligge i?

Og hvad får man for sine penge og arbejdskraft?

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Majbritt Jacobsen:

Hvilken størrelsesorden skal det økonomiske indskud ligge i?

Og hvad får man for sine penge og arbejdskraft?

Hej Majbritt,

1. Jeg har ikke besluttet hvor meget, når jeg har oplyst detaljerne om hvordan det ser ud i dag vil den kommende partner nok bedre vurdere hvad der er behov for.

2. Hvordan afregning skal ske har jeg ikke besluttet mig for, om vedkommende skal have procent del ejerskab af virksomheden og derved også overskuddet, eller x antal procent af omsætningen.

3. Jeg vil fortsat arbejde som jeg har gjort på fuldtid så der kan komme flere funktioner samt supportere kunderne som i dag via: telefon, mail og online videoer.

Jeg håber at jeg har besvaret dine spørgsmål godt nok :)

Mvh Lasse

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 06:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis andre sidder det ude med spørgsmål eller gode råd så er jeg åben til forslag :)

Fra Århus
Tilmeldt 24. Nov 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse.

Hvor i landet befinder du dig?

/Sebastian

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)