Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lige pludslig kom det her Parse error: syntax error, unexpected '{' in /var/www/xn--oplevmedbrn-ogb.dk/public_html/wp-content/themes/lifestyle/functions.php on line 226

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Som der i overskriften står kom der lige pludselig der det her op                           Parse error: syntax error, unexpected '{' in /var/www/xn--oplevmedbrn-ogb.dk/public_html/wp-content/themes/lifestyle/functions.php on line 226

Jeg kan ikke komme ind på min hjemmeside jeg kan heller ikke redigere håber i kan hjælpe 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:14

Hej Amino

Jeg fandt ud af det :D

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 16:17

Mht. syntax fejl i php plejer jeg at bruge den her: http://stackoverflow.com/questions/18050071/php-parse-syntax-errors-and-how-to-solve-them/18092308

Du skal ind på dit webhotel hvor alle dine filer ligger og finde /wp-content/themes/lifestyle/functions.php og rette fejlen som beskrevet ovenover.

HUSK at tage backup først.

Vær opmærksom på at det ikke altid er den rigtige fejl der er beskrevet, men det er højst sandsynligt på eller omkring linje 226.

Hvis det er for kompliceret at rette i PHP for dig selv, er jeg sikker på at der står en hær af WP-folk klar til at gøre det for dig.

Et alternativ til at rette fejlen direkte i filen kan være at downloade dit tema og uploade en ny functions.php i stedet for den gamle - HUSK BACKUP.

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)