Jeg arbejder p.t. på www.deside.dk version 2, som skal baseres på Joomla. Jeg roder mest med design og layout p.t. og har installeret VirtueMart som en tænkt løsning på shopping cart delen. Jeg skal ikke bruge det præsentationsmæssige i VM, dertil er mit design lidt for anderledes, men kun selve "checkout" proceduren (kurv, checkout, betaling)
Nu er det bare sådan at jeg synes at VM er noget crap rent kodemæssigt. Er jeg nødt til at slå mig til tåls med det, for at kunne integrere til PBS, eller vil fx. Joomla-Store være en mulighed? Eller noget helt tredje? Det behøver ikke at være gratisløsninger, men det skal være modent rent teknisk. Og kunne integrere til en dansk gateway.
VM fungere nu fint nok og det er utroligt nemt at arbejde med (skrev joomla nørden) et pænt stykke hen af vejen. VM 1.1 som er på trapperne skulle dog være endnu mere lovende.
Men hvis du ikke skal bruge hele "pakken" kan du måske se på http://www.joomladankort.dk/ prøv og send dem en mail og hør hvor langt de er nået.
Alternativt kan der jo kodes et dankort / gateway joomla script til dig - det er ikke en umulighed send mig en mail hvis det er noget du vil diskutere nærmere om. (Jeg har allerede lavet fribetaling gateway til VM m.m.).
Ronnikc, takker. Det vender jeg måske tilbage til.
Men lad mig præcisere: jeg vil selv præsentere mine produkter uden brug af et "mart browser". Men når man så trykker "læg i kurven" så skal jeg smide et produktid afsted til en indkøbskurv, som så håndterer visning af kurven, rabatkoder, indsamling af kunde/leveringsadresse, betaling. Dvs. alt det tekniske setup, men jeg vil selv kunne lægge mit design (en købt template) ind over det, som præsenteres.
Her syntes jeg at VM var for "messy"....og kiggede efter en anden løsning. Joomla Store er baseret på CRE loaded / osCommerce, så jeg tænkte at PBS integration nok ikke var umulig, da min nuværende OpenBizBox løsning kører mod QuickPay.