Jeg kender desværre ikke nogen kontormøbelforretninger i København, men hvis du ikke finder dig godt tilpas i kontorstole fra fx Jysk etc, så skal du måske se dig om efter decideret kontormøbelforhandlere. Kendetegnet for Jysk, Ikea etc, er jo at de oftest fokuserer rigtig meget på pris. Måske er det hvad du kan mærke på kroppen...
Du burde i en forretning med kontormøbler kunne få en stol til 2000,-
Overvej evt. at kigge på DBA. Der må være mange i København der sælger brugte kvalitetskontorstole...
Ellers ved jeg (når jeg kører forbi) at der ligger en stor bygning mellem fisketorvet og Sydhavnen som sælger brugte kontormøbler. Din fordel her er at du også får en faktura til regnskabet - det får du nok ikke ved privat køb genne dba.dk...
Jeg er ligeledes på jagt efter en kontorstol, har dog heller ikke fundet en endnu.
Har prøvet stole adskillige steder, Ikea, Bilka, Elgiganten og Ilva.
Hvad jeg dog kunne konkludere var at læder eller imiteret læder, resulterede i de mest svedige balder i Aalborg. De racerstole jeg kunne finde i Elgiganten, var alle i dette materiale og derfor styrede jeg galant udenom dem.
Så jeg vil foreslå en i stof, hvis du har mulighed for at finde en.
God dag,
Vi laver video, der skaber værdi for DIN virksomhed. Rahbek Media
Hej Isaac - Kom ud til os på Transformervej - Vi har gode stole fra 700 kr. eks moms og vi skal nok finde en god stol til dig. Vi har dem på lager så du kan få den med hjem med det samme :)
Vi kan sagtens sende en stol til Ålborg og hvis du fortæller mig om dine behov - dvs hvor meget du skal sidde i den om dagen og hvor høj du er skal jeg foreslå et par stykker i stof / uld :)
Det er over dit budget, men vi er ikke i tvivl om, at de er pengene værd. Kombineret med et hæve/sænke skrivebord udgør det en rigtig fin arbejdsstation, som man trods alt benytter rigtig mange timer hver dag.
Vi har både store og små folk hos os, og også enkelte med rygproblemer - men stolen ovenfor løser det rigtig fint for alle.
I al almindelighed kan jeg også anbefale movement.dk ifm. kontormøbler/indretning mv. Dem har vi været rigtig glade for.