Har du evt. Set om der står AB fabrik i deres betingelser?? |
Noget svært at vurderer hvem der har ret, når vi intet ved om siden. Nu meget smart at kende historien fra 2 sider inden man råber røv...
Noget svært at vurderer hvem der har ret, når vi intet ved om siden. Nu meget smart at kende historien fra 2 sider inden man råber røv... |
Ja, jeg har fået en ordrebekræftelse, hvor der står, at der leveres med Post Danmark. På deres side med levering henviser de til Post Danmarks priser, som følgende er, under 5 kilo koster det 90 kroner og med deres rabat 72 kroner(priser de har taget fra Post Danmark og lagt på deres egen side med 20 procent rabat). Jeg har endda valgt billigste levering, der er den billigste metode med omdeling. Medmindre jeg er helt blind(Der tages alle forbehold ;-) ), så nævnes der intet med GLS. I deres betingelser nævner de ikke noget om priser eller transportfirmaer, blot tager de forbehold for skader, forsinkelser eller lignende. Vi snakker nok om, at jeg ialt har måtte betale 168,75 - 72 = 96,75 kroner for meget. Det er i sig selv ikke noget jeg gider at kæmpe for. Det overlever jeg nok. Det er mere hele købsprocessen, hvor priserne har været en smule ugennemsigtige som privatkunde. Først uden moms. Herefter et adminstrationsgebyr på 50 kroner for derefter ikke at kan få prisen at vide på leveringen, før der er leveret og så bliver der leveret med et helt andet firme til en helt anden pris, end hvad der er opgivet på hjemmesiden. Ikke særligt gennemsigtigt :-) |
Du har helt Fresno :-) Det er også derfor, at jeg spørger, om det er i orden, om jeg brokker mig. Problemet er blot, at der kutyme for, at man ikke nævner virksomheder her på forummet angående injurier. Jeg kender ikke lige grænsen her, og har dermed valgt ikke at opgive virksomhedens navn. Det er i sig selv heller ikke så vigtigt hvem der har ret eller forkert. Må jeg brokke mig? :-) PS: Jeg kan sige, at der er tale om en virksomhed med et rigtigt godt renomme og mange tilfredse kunder! |
kunne tænkes at fragten er valgt ud fra dimision af pakken også og ikke kun vægt.. Og at de valgte gls fordi det ville blive den billigste løsning for dig.. |
PS. Selvfølgelig må du brokke dig. Men du får ikke noget ud af det.. 😉 |
Naturligvis må du da brokke dig, men hvis du ønsker et resultat med dit brok, må du jo fodre den måbende hov af skribenter med en smule info som er faktuelle og ikke bare subjektive betragtninger, da dit brok så bare står som "jeg ønsker bekræftelse i...". Som sådan har du jo ikke skrevet noget injurierende om virksomheden, andet en en vis undren omkring deres forretningsgang og spørgsmål til dette. Vi kan da sagtens klappe dig på skulderen og fortælle dig at det er synd for dig, men jeg ville da meget heller give en smule ærlig respons på baggrund af hvad siden gør, fortæller og tilbyder. Så tror jeg ærlig talt også du får mere ud af dit brok. |
Jeg mener bestemt, at jeg er kommet med fakta uden radikal framing i mit første indlæg, men det er klart, at jeg nok ikke har dækket alt 100 procent, så i ikke skulle læse en halv roman :-) Jeg har bestemt ikke noget imod, at i ikke "klapper mig på ryggen". Men igen. Jeg ved heller ikke, om det er særligt relevant. Det er jo mit indtryk af købsprocessen. Bør man give sit indtryk til kende? Sine subjektive betragtninger, om du vil. |
Jo, Kenneth. Det er helt sikkert forklaringen, at det dimensionen og ikke vægten, der har afgjort prisen og måske endda også leverandør af leveringen :-) Men forklaringen kan jeg jo få virksomheden. Jeg er ikke mig bekendt blevet gjort opmærksom på det. Er det bare noget, som jeg skal acceptere som privat kunde, mener du? |
Det er ikke bare kutyme men reglerne der er sat op for at benytte Amino :) |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....