Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Værdi af www.object.dk ?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 10. Dec 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag imod de 20.000 og løb så hurtigt du kan.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:06

Ronnikc:
Spørgsmålet er vel hvor betydningsfuldt .dk domænet er for deres satsning på Object som ny tøjserie.

Spørgsmålet er også hvor meget bedre object.dk er i forhold til object-clothing.dk og en besparelse på 49.955 kroner. Man kan altid ligge højt ud, bare man sørger for at holde forhandlingen gående.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 23:11

.... jeg troede slet ikke man måtte vidersælge dk-domæner!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:21

Morten_P_Andersen:

.... jeg troede slet ikke man måtte vidersælge dk-domæner!

Såvidt jeg har forstået det, må man bare ikke købe dem med videresalg for øje. Det har jo ikke været tilfældet her. 

Fra København
Tilmeldt 20. Sep 05
Indlæg ialt: 129
Fra  OrdPress.dk Skrevet kl. 02:48

Hvis ikke du sælger til den potentielle køber, får du nok aldrig domænet solgt. Det er et svineheld at de lige har besluttet sig for navnet "object", og det er kun derfor at domænet er noget værd. I sig selv mister domænet meget ved at det er stavet på engelsk med et c, og derfor kan forveksles med det danske med k.

Pga. ovenstående ræsonnement ville jeg beslutte mig for at sælge under alle omstændigheder. Kunsten er så at få mest muligt ud af det, og det kræver som nogen har været inde på, forhandlingstalent. Og det kræver, at du ikke afslører hvad du kan leve med og ikke leve med.

Men du må ikke tro at der er en objektiv pris på domænet. Det er enten, hvad du kan forhandle dig til hos Bestseller, eller ingenting. 

Mit website om wordpress: https://ordpress.dk

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)