Jeg bliver i tvivl om hvad du egentlig spørger om? - Altså.. Du har et stramt layout, og har her puttet en banner reklame ind på en helt naturlig måde i henhold til dit eksisterende layout (med den undtagelse at der mangler lidt margin under reklamen).
Man kan have forskellige meninger om dit generelle layout men hvorfor skulle denne generiske tilføjelse af noget indhold se mere tosset ud end resten af det indhold der er på siden?
Eller spørger du måske i virkeligheden om noget helt andet? - Hvis du spørger om hvor det er bedst at placere en banner annonce så vil man typisk sige at den skal placeres over "the center fold" - altså i starten af siden så den er synlig med det samme og du ikke behøver at scrolle for at se den.. Den position kan du tage flere penge for, men det er jo samtidig en position der hurtigt konkurrerer med alt muligt andet indhold du også gerne vil have at besøgende lægger mærke til med det samme..
Her et shot som den ser ud på min skærm, en 15tommer bærbar. Ved ikke lige hvad opløsningen er, er vist også ligemeget. Som det vist kan ses fylder den cirkus halvdelen af min side.
Ved ikke lige hvordan din side er lavet men måske du skulle overveje at bruge noget twitterbootstrap template.
Lige for at uddybe, det er ikke fordi jeg mener siden ser ringe ud. Men, moderne sider udnytter pladsen. Åbner jeg din side føler jeg det som om der er noget galt, Det virker bare for mærkeligt den er så smal.