Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kæmpe email liste - Næste skridt?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 16
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg har samlet - og forsætter med at samle - en kæmpe email liste. 

Nu vil jeg gerne have skrevet så mange virksomheder ind i mine betingelser, så de har lov til at kontakte fremadrettede leads, som muligt.

Jeg vil gerne have gjort det på en måde hvor man enten betaler en pris i måneden for alle leads + en procentdel i revenue share eller hvor man bare betaler en pris pr lead.

Spørgsmålet lyder så; Hvor finder jeg virksomheder som vil skrives ind i betingelserne, som er interesseret i en revenue share model? Jeg vil jo gerne have skrevet så mange på som muligt.

Problemet er at hvis jeg bare opretter et tilbud - fx herinde - om at alle kan få listen, så ville der være alt for mange amatører som kommer i besiddelse af listen, og alt for mange som muligvis giver den væk osv. - uden at jeg får noget gavn af det. Derfor vil jeg kun have professionelle virksomheder skrevet ind i betingelserne og aftale en revenue share model med dem, som er til gavn for begge parter.

Har i nogen andre løsninger til hvordan jeg kan få gavn af disse leads? Eventuelt nogen forslag til hvor jeg finder virksomhederne jeg har brug for? Nogle andre forslag eller andet jeg bør vide?

Mvh

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

EmailMarketingDK:
Problemet er at hvis jeg bare opretter et tilbud - fx herinde - om at alle kan få listen, så ville der være alt for mange amatører som kommer i besiddelse af listen, og alt for mange som muligvis giver den væk osv. - uden at jeg får noget gavn af det. Derfor vil jeg kun have professionelle virksomheder skrevet ind i betingelserne og aftale en revenue share model med dem, som er til gavn for begge parter.

Og det ville så også være ulovligt, idet dem der har signet op skal vide hvem de kan risikere at modtage reklame fra.
Med andre ord dem der allerede har signet op, bliver du nødt til at holde helt udenfor, du kan ikke efter sign up ændre på betingelser. Skulle du fremadrettet få indskrevet de rigtige betingelser, kan du heller ikke tilføje ekstra virksomheder som må sende til din liste uden at spørge dine modtagere først.

Hvis du fortsat ønsker at indsamle og sælge emailadresser tror jeg du skal lave et egentlig konkurrencesite som nedenstående eksempel.

http://konkurrence.brugerpanelet.dk/?s=579&medieid=91&advertid=742483&earc=

Tilmeldt 17. Feb 16
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Alt hvad du har nævnt har jeg selvfølgelig styr på :-)

Og nej, skal ikke bruge et konkurrencesite. Det kan ikke samle nok leads :-)

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Om ikke andet kan du, hvis du følger mit forrige link se hvilke firmaer der har indgået samarbejde med dette site. Det bør kunne give dig en ide om hvilke virksomheder der kunne have interesse.

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper I. P:
Og det ville så også være ulovligt, idet dem der har signet op skal vide hvem de kan risikere at modtage reklame fra.
Med andre ord dem der allerede har signet op, bliver du nødt til at holde helt udenfor, du kan ikke efter sign up ændre på betingelser. Skulle du fremadrettet få indskrevet de rigtige betingelser, kan du heller ikke tilføje ekstra virksomheder som må sende til din liste uden at spørge dine modtagere først.

Det har jeg nu i mit korte liv set et par kreative løsninger på. 

Jeg har set mange sende en email der fortæller at email-listen i sin nuværende form er kommet til en ende. Noget i retning af; Jeg har simpelthen ikke længere råd til at drive denne tjeneste i den nuværende form. 

Fremadrettet vil der være tilbud i mine emails fra 3. part for at finansiere min fantastiske service. 

Jeg håber meget at du fortsat vil modtage det.

Skulle du mod forventning ikke støtte min nye forretningsmetode, så kan du opsige medlemskabet til listen med et klik her. 

Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 07:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik:

Ja der findes mange kreative løsninger:-) Den af dig beskrevne er næppe lovlig.

Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 236
Fra  DinPlakat.dk Skrevet kl. 07:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du gerne vil gøre noget ulovligt, så er det fint nok, med den metode der. Men du risikere en kæmpe bøde, for at sælge email adresse til virksomheder, som brugeren ikke har sagt god for..

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)