Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Send breve med få klik. Var det noget ?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 31. Mar 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tidligere set flere startups herinde, som har prøvet lykken med at gøre brevafsendingsprocessen lidt mere lean, end at skulle printe og i postkassen. Det har indtil videre ikke lykkes desværre, og derfor har jeg selv prøvet at arbejde med POST-danmarks printerserver for at trække denne service ned til normale mennesker, som ikke ønsker en dyr aftale.

Resultatet er www.obrev.dk 

Servicen kører med MEGET lave faste omkostninger, og jeg vil derfor forvente at den er kommet for at blive, selv hvis aktiviteten er lav. 

Håber i tager godt imod den, og kom gerne med feedback eller idéer til markedsføring

Kører PT en videoreklame på Facebook 

Mvh Henrik 

Tilmeldt 20. Mar 16
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 12:03

er der mulighed for at oprette en konto? Tænker hvis man vil bruge det fast, ville mange foretrække det?

Find egnsvarer fra hele Danmark og få dem leveret direkte hjem til dig på www.egnsvarer.dk

Tilmeldt 31. Mar 16
Skrevet kl. 12:07

Ja der er.

Erhvervsløsningen fungerer ved, at man, efter at blive oprettet af mig, afsender sine breve som email til send@obrev.dk 

På den måde kan man også give adgang til alle med @dinvirksomhed.dk emails. 

Man bliver faktureret en gang om måneden og kan bruge almindelig rudekuvert opsætning på det dokument, som man afsender på email'en. 

Mvh 

Tilmeldt 20. Mar 16
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 12:11

Hvordan betaler man, for det synes jeg ikke fremgår tydeligt på forsiden?

Find egnsvarer fra hele Danmark og få dem leveret direkte hjem til dig på www.egnsvarer.dk

Tilmeldt 31. Mar 16
Skrevet kl. 12:24

Når du har smidt brevet i postkassen og trykker videre til afsendelse, så får du på næste side mulighed for at tjekke at du har valgt den rigtige fil osv samt indtaste dankort eller paypal

Erhvervsløsningen er almindelig fakturering

Mvh 

Tilmeldt 31. Mar 16
Skrevet kl. 12:26

Jeg har rettet "betal nu" teksten lidt, så det er mere gennemskueligt :) 

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 12:29

Hvad med kortlogo i bunden lige som mange webshops gør?

Fra København
Tilmeldt 9. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 13:14

Jeg tænker på noget Henrik. Hvor mange forventer i tør/ønsker at sende noget så privat/personligt/følsomt som breve til en mailadresse, ukrypteret så alle kan læse med? Det er det der ville afholde mig fra at bruge jeres service, nemlig at i har adgang til selve indholdet i brevene. 

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 13:59

Isaac:

Jeg tænker på noget Henrik. Hvor mange forventer i tør/ønsker at sende noget så privat/personligt/følsomt som breve til en mailadresse, ukrypteret så alle kan læse med? Det er det der ville afholde mig fra at bruge jeres service, nemlig at i har adgang til selve indholdet i brevene. 

I betingelser står der:

"

6. Fortrolighed

Alle proudkter behandles elektronisk og er underlagt en fortrolighedsaftale. Virksomheden lækker under ingen omstændigheder indhold, persondata eller lign. for nogen personer, virksomheder eller institutioner."

Så bortset fra, at der lige har sneget sig en lille tastefejl ind, så burde der vel være garanti for at de ikke sidder og snager i forendelserne.

Tilmeldt 31. Mar 16
Skrevet kl. 14:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Isaac 

Jeg kan godt følge dine bekymringer, men brevene bliver processeret automatisk (på krypteret server) og ydermere så har jeg naturligvis på ingen måde interesse i indholdet. Desuden bliver alle mails slettet så snart de er videresendt til printerserveren, så de er kun i mit system i de sekunder, som det tager at sende dem videre, altså indlæse dem til printerserveren (hvorefter de ligger i post-danmarks system)  

Mail er jo allerede krypteret ift serverens kryptering, og problemet (generelt med mail) er ved afsendelsen af email (Hvis vi snakker om NSA - opsnapning olign) hvor kunden skal sikre sin afsendelse. (PGP eller lign)

Tak for lige at finde en tastefejl Fru Hartmann, det er rettet :) 

Mvh 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)