Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God organizer søges.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender i noget til en god organizer som virker på alle platforme som mobil og pc, som kan synkroniseres og opdateres nemt, og som er meget professionel?

Altså én hvor man kan indtaste nogle opgaver, og så er det hele organiseret på en fed måde med integration med feks word eller excel. Altså en form for kalender bare digital og med en masse fede funktioner?
Med kontakter, kalender, alarm osv. Måske en blanding af google calendar, og kontaktpersoner tilføjet osv.

Skal bruge det til hvis jeg skal uddybe dagens gøremål eller kontaktpersoner, og lave flere detaljer på en fed måde.

Altså jeg bruger Google Calendar i øjeblikket, men det mangler en masse, og ku være rart hvis feks jeg har en kontakt eller website af en art som er sat i kalenderen, som jeg har mere kontaktinfo på, og links til osv. Som måske også samtidig kan linke til alverdens andre ting, som nyheder, mine egne opdateringer ift kontakten, noter osv. 

Normalt har man jo en masse mapper, med alverdens data og info og gemte ditten og datten, men det kan man vel også digitalisere eller hvad? 

Tilmeldt 10. Apr 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 22:42

Tænker du et crm system til at holde styr på kunder og opgaver?

Find alt fra telemarketing nummer til de telefonnummer svindlere bruger på www.find-tlf.dk

Fra København
Tilmeldt 10. Dec 08
Skrevet kl. 22:53

tlfnummer:

Tænker du et crm system til at holde styr på kunder og opgaver?

Altså tænker mere en avanceret form for kalender egentlig. Der kan meget mere end google calendar til at begynde med. 

En organiserings-applikation som har flere funktioner end google calendar, og hvor det hele er mere strømlinet. 

En form for avanceret kalender passer fint på beskrivelsen. Crm er lidt mere komplekst og omfattende. 

Noget hvor man kan integrere feks sociale medieprofil-links i automatisk, eller semi-automatisk. Så jeg ikke skal indtaste det hele manuelt, men hvor mine kontakter feks kan oprette profiler som man kan linke til inde i applikationen. Hvis det findes. 

Fra København
Tilmeldt 10. Dec 08
Skrevet kl. 22:58

Så noter, sociale links, kalender, alarm, billeder og andet kontaktinfo, mulighed for synkronisering ville være rigtigt godt. I stedet for at jeg skal åbne ditten og datten hver gang jeg skal bruge nogle af de funktioner. 

Tilmeldt 10. Apr 16
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 23:56

Find alt fra telemarketing nummer til de telefonnummer svindlere bruger på www.find-tlf.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)