Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop - vedr. fri fragt og pengene retur.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 20. Sep 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :

*Fresno Bob*

Det der er en af de bedste modeller jeg har set, så tusind tak for det.

- Hvordan håndterer du retursedlerne? - hvem har du en aftale med?

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 865
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Chris M:

*Fresno Bob*

Det der er en af de bedste modeller jeg har set, så tusind tak for det.

- Hvordan håndterer du retursedlerne? - hvem har du en aftale med?

Vi har en aftale med GLS da de var de billigste.
Vi er af den overbevisning at de fleste alligevel ikke er hjemme når der omdeles pakker, så det betyder at kunden skal et eller andet sted og afhente pakken. Om det så er posthuset det lokale supermarked eller en pakkeshop, er ligegyldigt. GLS er så småt begyndt at åbne op for privat levering på postadresser også selvom det ikke er virksomheder. Så for os var der ikke nævneværdige forskelle på hvilken udbyder vi valgte. Her er prisen så det eneste der betyder noget. 

Vi benytter Dandomain med GLS modul, hvor der bare skal exporteres en fil til GLS systemet, så genererer den selv fragt og returseddel. (Interline)

Da vi også har fysiske butikker, 16 stk. har vi valgt at lave webshoppen som en selvstændig butik med en fysisk kasse, så hver ordre bliver rent faktisk tastet i kassen så vi hele tiden har styr på salg samt udgifter til fragten. På den måde er tingene adskilt og meget let at overskue.

Når vi sender en pakke ud af huset er der følgende med:

Ordrekopi
Fragtseddel
Returskema
Returfragtseddel
Seddel til underskrift ved indlevering af returpakke fra pakkeshop.
Reklame flyer, med tak for køb.

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)