|
Jeg har filosoferet over moral og etik i 30 år, og ofte undret mig over dårlige engelske sangtekster og undertitler, plathed i pr, dårligt dansk, misforstået svensk og uærlighed i erhvervslivet. Særlig det sidste fatter jeg ikke, at folk kan være platte nok til at gå med på, jeg er af den mening, at ærlighed varer længst. Endvidere har jeg mange ideer til forbedring af produkter og skæve vinkler på dagligdagens dimser, som ingen tilsyneladende mener at kunne forbedre, skønt de sikkert irriterer mange 24/7. Udformning af alt fra nøglehuller over mobiltelefoner og vandhaner til fjernbetjeninger og cykelstyr. - Har du nogensine undret dig over, hvorfor skærmen på mobiltelefoner sidder for oven? Jeg kan også læse din brugervejledning og fortælle dig, om den er idiotsikker! Mit motto er: Brugervenlighed, brugervenlighed og atter brugervenlighed! |
Knud Sandbæk:Har du nogensine undret dig over, hvorfor skærmen på mobiltelefoner sidder for oven?
Nej, men hvis du har, har du tydeligvis aldrig prøvet at skrive en sms eller deslige..
Bliv gratis medlem