vi har i en periode drevet en kursusvirksomhed med en række effektive kurser - vi har i det seneste år opnået en betydelig fremgang på efterspørgsel efter vores produkter.
Vi stræber nu efter at øge salgstrykket med en professionel sælger til at kontakte private samt offentlige virksomheder med henblik på at sælge en række spændende kurser - højeste kvalitet til laveste priser (garanti).
Vores kurser bidrager væsentligt til bedre resultater på kort tid hos vores kunder
Vi er fleksible og vil samarbejde tæt på at klæde dig bedst på til succes.
Hvad koster sådan et kursus? Og hvad er provisionen? Er ved at overveje at gå"Salgs-solo" og starte virksomhed, så jo flere muligheder jeg har jo bedre..
Jeg har selv tidligere arbejdet i kursusbranchen og at sælge kurser over telefonen kan give et positivt ROI, men det er ikke det der flytter mest, og det er en dyr kontaktform.
For at du kan få en optimal hjælp til din kampagne, vil jeg anbefale dig at kigge forbi www.phonepartner.dk hvor du helt gratis og uforpligtende kan indhente op til 3 telemarketing tilbud på din kampagne.