Man skal vel ikke lave en webshop tilpasset laveste fællesnævner - hvis man ikke er super læser, så bør man måske 5 min. ekstra på at sætte sig ind i hvad det er man køber - jeg er dog heller ikke superlæser, men jeg havde dog ingen problemer med at hurtigt sætte mig ind hvad konceptet går ud på
Man skal vel ikke lave en webshop tilpasset laveste fællesnævner - hvis man ikke er super læser, så bør man måske 5 min. ekstra på at sætte sig ind i hvad det er man køber - jeg er dog heller ikke superlæser, men jeg havde dog ingen problemer med at hurtigt sætte mig ind hvad konceptet går ud på
jeg er ordblind og er gået udad skolen 8 klasse og jeg har hverken uddannelsen og jeg har svært ved at koncentrere mig flere ting ad gangen og det er ikke alle der er så perfekte og jeg skal altså bruge mere end 5 minutter på dette .
men jeg er jo heller ikke deres målgruppe , men altså når siger 5 kun minutter ekstra så forstår du slet ikke hvor store problemer jeg har
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Der er absolut ikke noget der kan misforståes i den "Header" tekst, man kan købe som medlem med gode rabatter, så helt tydeligt b,iver man medlem, når man foretager et køb!
Teksten er mere klar på nuværende tidspunkt, men selv tilbage til d. 6. januar, var det også tydeligt at man blev medlem, når man foretog et køb ...