Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bondefangeri eller skide smart

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Altså der er ingen tvivl om, at disse medlemsites bliver mere og mere populære, men jeg har stadigvæk et ambivalent forhold til dem, især fordi ens behov sjældent står mål med den månedlige ydelse. Dvs man tvinges til at købe mere, end man reelt har behov for, før det er en god forretning...

Men alt er legalt, selvom jeg ikke ville drive en forretning på den måde...

plazm:

Jeg undrer mig over ikke en eneste har kommenteret på punkt 2.
Jo så vidt jeg er informeret skal alle hævninger på dit kort vedhæftes en kvittering. Jeg mener sågar du kan få 4x99 kr tilbage da de kun kan eftersende for den seneste eller første måned i disse situationer , men dette er jeg ikke helt skarp på.

Jeg undrede mig også over, at ingen nævner det punkt!

De skal nemlig sende en kvittering, hver gang de hæver penge på dit kort, og de kan ikke eftersende andet end en kvittering...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

burde være normal pris første valg og man nedenunder kunne til vælge plus prisen , alle er jo ikke super læser 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:
alle er jo ikke super læser

Man skal vel ikke lave en webshop tilpasset laveste fællesnævner - hvis man ikke er super læser, så bør man måske 5 min. ekstra på at sætte sig ind i hvad det er man køber - jeg er dog heller ikke superlæser, men jeg havde dog ingen problemer med at hurtigt sætte mig ind hvad konceptet går ud på

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:
Men alt er legalt, selvom jeg ikke ville drive en forretning på den måde...

Enig - men det er da en smart måde at drive en anderledes forretning på, så det ikke bare handler om hvilket webshop kan sælge en bog til laveste pris via pricerunner. Og hvis du kigger på luxplus, plenti mobil osv. så handler det jo bare om et anderledes koncept  og igen - så synes jeg det vil være et stort problem, hvis de skrev nede i hjørnet med bittesmå bogstaver at det kostede xx kr. at være med - men det gør de jo ikke. Og derfor synes jeg bare selv at man som forbruger er forpligtet til at undersøge hvad man køber/tilmelder sig/binder sig til.

Og hvis man kan købe en bog til 9 kr. som normalt koster måske 90 kr. andre steder - bør der så ikke "ringe" en alarmklokke om at firmaet nok skal tjene sin penge på anden måde...

Tilmeldt 9. Jan 11
Indlæg ialt: 236
Fra  DinPlakat.dk Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er vel også sendt en kvittering til hans medlemsside. Hvor han vel kan se hans køb, afmelde osv. Lige som fx. Dating.dk Netflix.com osv..

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Marwe:

Fashion-Seller:
Men alt er legalt, selvom jeg ikke ville drive en forretning på den måde...

Enig - men det er da en smart måde at drive en anderledes forretning på, så det ikke bare handler om hvilket webshop kan sælge en bog til laveste pris via pricerunner. Og hvis du kigger på luxplus, plenti mobil osv. så handler det jo bare om et anderledes koncept  og igen - så synes jeg det vil være et stort problem, hvis de skrev nede i hjørnet med bittesmå bogstaver at det kostede xx kr. at være med - men det gør de jo ikke. Og derfor synes jeg bare selv at man som forbruger er forpligtet til at undersøge hvad man køber/tilmelder sig/binder sig til.

Og hvis man kan købe en bog til 9 kr. som normalt koster måske 90 kr. andre steder - bør der så ikke "ringe" en alarmklokke om at firmaet nok skal tjene sin penge på anden måde...

Det her er da prisfokuseret meget mere end en webshop. Her slås og handler det ene og alene om pris... 

Plenti mobil er en efterligning af Telmore Play, https://www.telmore.dk/telmore-play, dog med et ringere udvalg, hvis du spørger mig...
Luxplus kender jeg godt, og der kan jeg måske godt se en pointe i sådan en medlemsklub, men igen det kræver man køber stort ind hver gang, men lægger en bestilling...

Tjooo måske burde alarmklokkerne ringe, men nu er der tale om f.eks en lydbog, og der er omkostningerne til levering mm jo 0,- kr, så tilbuddet er jo ikke urealistisk, når man sammenligner med tilbud på papirudgaverne...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:
kræver man køber stort ind hver gang, men lægger en bestilling...

Ja, det er rigtigt - men det er jo ikke anderledes end fitness centrene som lever højt på at folk ikke bruger deres medlemskort - fordi så ville der faktisk ikke være plads i centrene hvis alle kom :-) Og igen er det jo ikke forbudt som firma at sælge folk "en drøm" og så tjene penge på at de ikke får det brugt lige så meget som de troede - spørgsmålet gik på om det var svindel og humbug, og det mener jeg ikke.

Telemore / Plenti - tjaa, det er en vurderingssag - det ene satser mere på magasiner end på tv/musik. Telmore løsning passede ikke til min kæreste, men det gjorde Plenti pga. magasinerne :-)

Jeg synes ikke at plusbog kun fokuser på pris - jeg synes jo at de gør meget ud af "vi gør det nemt for dig, og for et lille beløb om måneden kan du få lov til at handle nemt og billigt" De sælger en drøm til folk som ikke kender deres eget behov - og det er jo ikke forbudt :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Marwe:

Mikael christiansen:
alle er jo ikke super læser

Man skal vel ikke lave en webshop tilpasset laveste fællesnævner - hvis man ikke er super læser, så bør man måske 5 min. ekstra på at sætte sig ind i hvad det er man køber - jeg er dog heller ikke superlæser, men jeg havde dog ingen problemer med at hurtigt sætte mig ind hvad konceptet går ud på

jeg er ordblind og er gået udad skolen 8 klasse og jeg har hverken uddannelsen og jeg har svært ved at koncentrere mig flere ting ad gangen og det er ikke alle der er så perfekte og jeg skal altså bruge mere end 5 minutter på dette .

men jeg er jo heller ikke deres målgruppe , men altså når siger 5 kun minutter ekstra så forstår du slet ikke hvor store problemer jeg har 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Marwe:

Fashion-Seller:
kræver man køber stort ind hver gang, men lægger en bestilling...

Ja, det er rigtigt - men det er jo ikke anderledes end fitness centrene som lever højt på at folk ikke bruger deres medlemskort - fordi så ville der faktisk ikke være plads i centrene hvis alle kom :-) Og igen er det jo ikke forbudt som firma at sælge folk "en drøm" og så tjene penge på at de ikke får det brugt lige så meget som de troede - spørgsmålet gik på om det var svindel og humbug, og det mener jeg ikke.

Telemore / Plenti - tjaa, det er en vurderingssag - det ene satser mere på magasiner end på tv/musik. Telmore løsning passede ikke til min kæreste, men det gjorde Plenti pga. magasinerne :-)

Jeg synes ikke at plusbog kun fokuser på pris - jeg synes jo at de gør meget ud af "vi gør det nemt for dig, og for et lille beløb om måneden kan du få lov til at handle nemt og billigt" De sælger en drøm til folk som ikke kender deres eget behov - og det er jo ikke forbudt :-)

Jeg skrev helt tydeligt i mit første indlæg, at det er et legalt koncept. For min skyld må alle sælge drømme, det vil jeg ikke blande mig i, så længe det er legalt. Jeg påpegede bare, at konceptet her har meget fokus på prisen, men det er ikke nødvendigvis den billigste løsning for alle. 

Jeg synes ikke, og det er min holdning, at et sådan medlemsklub koncept fungere i alle sammenhænge, og det er et koncept, som kan give mange skuffede kunder, fordi folk idag ikke læser, hvad det er de signer sig up til. Hvem læser f.eks handelsbetingelserne? Mit gæt meget små promiller... 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Side 3 ud af 4 (34 indlæg)