Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger en god Tyrkisk importør til fødevarer primært

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle herinde der arbejder med import af tyrkiske produkter, feks slik og kager, forskellige artikler med populære tyrkiske produkter som flag og tshirts og plakater? Jeg har før set nogle tyrkere være aktive herinde, og i må gerne skrive i tråden hvis i kan hjælpe mig med at import af diverse tyrkiske produkter. Jeg bor i København forresten. Kontakt mig gerne så tager vi den derfra, med hvilke produkter, volumen, pris osv. 

Fra København
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lidt brug for hjælp fra andre herinde der importerer varer generelt. 

Hvordan opnår i de bedst mulige priser på varerne, så de kan sælges billigst muligt? Kontakter i producenterne direkte så vidt som muligt? Går ud fra at skærer man mellemmanden væk på meget, så sparer man også en del. 

Er det ikke sådan discountforretninger kører, de køber direkte hos producenten når vi snakker danske varer, og for så vidt muligt udenlandske varer, og køber ind med stor volumen, netop for at få det til den billigste pris? 

Hvordan opnår jeg de bedste priser som her på tyrkiske varer? Er det ved at kontakte en distributør i Danmark, eller producenterne i Tyrkiet og så hører dem ad hvordan? Der er ikke altid producenterne er til at kontakte direkte vel? 

Går ud fra at en række importører opnår eneretten til at distribuere en række produkter, og at det så er dem man skal kontakte. Ved det gælder en række slik-produkter, chokolade, sodavand, og brands som er store i udlandet men ikke i Danmark. 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)