Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger praktikplads som Handelsøkonom

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 17. Sep 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Hvorfor ikke få det optimale ud af din virksomhed

Hvor ofte giver du dig tid til at lave kundeanalyser, nøgletalsanalyse, leverandørvurdering, eller eksperimenterer med markedsføringsmateriale? - Sikkert ikke ofte nok...

Hvor godt er du inde i handelsjura, investeringsteorier eller andet? - Forhåbentlig har du helt styr på dette.

Har du nogensinde hørt om en handelsøkonom? - Sikkert ikke.

Handelsøkonom studerende sidder til daglig med opgaver omkring, stort set alt hvad en virksomhed burde kigge igennem.

Om du skal have udarbejdet en PEST-analyse eller have lavet et organisationsdiagram, så er en handelsøkonom noget for dig!

Mange virksomheder er ikke klar over det, men en handelsøkonom kan være en ekstremt god investering for mange virksomheder i dag.

Så tænker du måske: Men er en praktikant ikke kun inde og vende i 3 måneder også er de videre.. Det er jo ikke nok tid til at lære systemer og rutiner?
- Der har du ret i.. Men som handelsøkonom er man hos virksomhederne i 8-11 måneder! 

Derudover skal den studerende skrive rapporter om problemstillinger i netop den virksomhed man er i praktik i, dertil bruge 3 måneder på en afsluttende hovedopgave efter endt praktikophold.

Og der er næsten ingen krav til dig som virksomhed!

Det lyder næsten for godt til at være sandt ikke?

Derudover er det endda billigere end en helt normal ansat:

§2 pkt. 11. Løn, KVU-studerende

KVU’ere aflønnes i praktikperioden med:

Mindstebetalingssats: 1. marts 2015 kr. 14.319,- pr. md. 

Og hvis du stadig læser med hertil, har du nok gættet det!

Jeg søger en handelsøkonom plads fra efteråret 2016!

Jeg er i øjeblikket studerende på Erhvervsakademi Sjælland og er på udkig efter den perfekte virksomhed til mine kompetencer.

Jeg er en ung herre på 22 år og bor i Søborg. Jeg ser frem til at afprøve den teori jeg har lært fra min skoleperiode i praksis, så jeg enten kan nedsætte din virksomheds omkostninger eller få omsætningen til at stige - eller begge!

Lyder det her interressant for dig og din virksomhed, vil jeg med glæde sende en ansøgning og et CV eller have en samtale!

I er velkommen til at kontakte mig eller kommentere :)

Med venlig hilsen

Kimmy Christian Strubberg

KimmyStrubberg@Gmail.com

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:01

Hej Kimmy.

Du bør nok lige være opmærksom på, at den minimumsløn i praktikperioden  du nævner, er for virksomheder med overenskomst. For virksomheder uden overenskomst ikke er noget minimumslønkrav.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Søborg
Tilmeldt 17. Sep 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:02

Hej John.

Tak for det!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)