Hej allesammen |
Står det specifikt i aftalen at samarbejdet er gældende efter din Indlemmelse og betaling af medlemsskab.
Står der noget om opsigelse?
Er det underskrevet?
Hej allesammen |
hvis der specifikt står - at samarbejdet er gældende efter du betaler - så tror jeg ikke de kan gennemtvinge det skal være gældende - når du ikke betaler - slet ikke hvis du klart fremhæver, at det var præcist det som blev aftalt OG, at du jo rent faktisk ikke har firmaet længere. Jeg ville sige klart nej, og regne med at stå godt hvis de lægger sag an vh John H |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Nej, intet om opsigelse. |
Hvis du har accepteret aftalen som ovenstående er den bindende. Du er derfor nød til at betale. Husk at opsige aftalen, så du ikke får flere regninger. |
Mvh. Karsten Sønderup
Det binder, hvis du har mailet, at du accepterer aftalen, såfremt der ingen tvivl er om hvilken aftale, der henvises til. Opsigelse mv. afhænger så af indholdet af aftalen. Det ser ud til, at den gælder for et år ad gangen, så du kan måske nøjes med at betale for ét år. Er det et mindre beløb, ville jeg bare betale og derefter ærgre mig en øls tid og så "komme videre". Hvis det er et større beløb, ville jeg få en advokat til at se på det. |
så har du jo indgået aftalen helt enkelt og ja så hænger du i princip på den - for der står jo ikke at du - ved første betaling accepterer aftalen - men blot at du accepterer Du kan forhandle men vil nok hænge på den - og er det abonnement måske et år hvis det er perioden - vh John H |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Står der intet om hvordan du kan opsige aftalen i din kontrakt er den ugyldig og du behøver derfor ikke at betale. Men det vil nu undre mig rigtig meget hvis det ikke står i kontrakten. Den slags firmaer ved nøjagtig hvordan de skal dække sig ind. Bare det at de lokker dig til at skrive under længe inden kontrakten træder i kraft siger jo lidt om hensigten. |
Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/
Okay |