Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan hænger tingene sammen?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Apr 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder og undrer mig over hvordan tingene hænger sammen i processen hvor produktet skabes. Hvis jeg eksempelvis vil producere en appelsinjuice, og jeg har fundet en producent som skaber juicen. 

Hvad så med kartonen? bliver den pressede juice hældt op i kartonen for mig på fabrikken, eller hvordan står sådanne ting til? Hvis ja, skal jeg så fx. indgå en aftale med nogle der producerer indpakningen, få dem til at sende til min anden samarbejdsparter, eller? :D 

Hvis nej, hvad så?

Tilmeldt 20. Mar 16
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 18:31

Hvis du får en til at lave en juice for dog der skal i en karton så skulle det gerne være indregnet i pris og dem som gør det sørger selv for at købe dem. Med mindre i aftaler du gør det, men det vil ikke give den store mening.

Find egnsvarer fra hele Danmark og få dem leveret direkte hjem til dig på www.egnsvarer.dk

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 18:31

Jeg tror ikke der er noget entydigt svar på denne.

Hancock, et lokal øl bryggeri i min egensdel, laver alt selv med undtagelsen af flaskerne til øllen og sodavadene, dem køber de og genbruger. 

Så her har de næsten hele værdikæden - det vil jeg gætte på er det mest normale, også inden for Juice produktion - det køber måske kartonnerne men fylder selv indhold i og brander dem. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)