Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad må jeg gøre for en sponsor?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Feb 12
Indlæg ialt: 153
Fra  www.KK-WebDesign.dk Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Spørgsmålet lyder måske underligt, men... Jeg skal på vegne af min datter prøve at finde nogle sponsorer som kan dække (bare nogle) af udgifterne til rejser, transport og udstyr. Så nu er spørgsmålet, må jeg tilbyde min service, til fordel for datterens sportsgren?

En eventuel sponsor vil få synlighed til konkurrencer, samt fx. på transportmidlet (bil) 4 gange ugentligt i trekantsområdet. Dette burde for fx. vinduespudsere, vvs'er handymænd, etc. være tiltalende, men må jeg skrive lave et tilbud: GRATIS HJEMMESIDE MOD SPONSORAT AF DATTER - Eller skal det betragtes sin sort arbejde?

Pizzaria, grillbar eller lign søges til gratis WordPress hjemmeside - Hosting/domænenavn kan købes for 249 kroner.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:20

Agora_Live:
må jeg skrive lave et tilbud: GRATIS HJEMMESIDE MOD SPONSORAT AF DATTER - Eller skal det betragtes sin sort arbejde?
ja hvis dit firma giver andre firmaer gratis ting/ydelser osv - for at de så skal sponsorere din datter - så er det ikke lovligt. Det er jo så bare at skjule - at det er for din datter efter min mening - Det ville jo svare til at du lavede en hjemmeside til normal pris f.eks., 5000 kr - og så gav du de 5000 kr med skattefradrag - til din datter som sponsor - bare med en omvej

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 11. Feb 12
Indlæg ialt: 153
Fra  www.KK-WebDesign.dk Skrevet kl. 09:27

Hej John

Ja det var også hvad jeg reelt forventede, mange tak.

Pizzaria, grillbar eller lign søges til gratis WordPress hjemmeside - Hosting/domænenavn kan købes for 249 kroner.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)