Spørgsmålet lyder måske underligt, men... Jeg skal på vegne af min datter prøve at finde nogle sponsorer som kan dække (bare nogle) af udgifterne til rejser, transport og udstyr. Så nu er spørgsmålet, må jeg tilbyde min service, til fordel for datterens sportsgren? En eventuel sponsor vil få synlighed til konkurrencer, samt fx. på transportmidlet (bil) 4 gange ugentligt i trekantsområdet. Dette burde for fx. vinduespudsere, vvs'er handymænd, etc. være tiltalende, men må jeg skrive lave et tilbud: GRATIS HJEMMESIDE MOD SPONSORAT AF DATTER - Eller skal det betragtes sin sort arbejde? |
ja hvis dit firma giver andre firmaer gratis ting/ydelser osv - for at de så skal sponsorere din datter - så er det ikke lovligt. Det er jo så bare at skjule - at det er for din datter efter min mening - Det ville jo svare til at du lavede en hjemmeside til normal pris f.eks., 5000 kr - og så gav du de 5000 kr med skattefradrag - til din datter som sponsor - bare med en omvejAgora_Live:må jeg skrive lave et tilbud: GRATIS HJEMMESIDE MOD SPONSORAT AF DATTER - Eller skal det betragtes sin sort arbejde?
vh John Hannover