Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero åbner med Regnskab 2015 selv om regnskabsåret er afsluttet?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Feb 15
Indlæg ialt: 8
Fra  Opgave Coachen Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg er super begejstret for Dinero, og har sjældent brug for hjælp, men nu har jeg en lille sag, som bare irriterer mig.

Jeg har afsluttet Regnskab 2015, men ikke desto mindre er det Regnskab 2015 og IKKE det aktuelle Regnskab 2016, som kommer frem på forsiden, når jeg åbner Dinero.

Jeg kan ikke se, at jeg skal gøre noget specielt for at afslutte et regnskabsår, men blot vælge "Regnskab" under menupunktet "Indstillinger" og så klikke "Aflut regnskan" yderst til højre, jf vedhæftede billede?

Af billedet fremgår det tillige, at Regnskab 2015 har status som afsluttet, og i den forbindelse undrer det mig, at det med rødt anføres, at jeg kan fortryde afslutningen?

Den røde markering virker som en alaem, og får mig til at overveje, om mit regnskab ikke er afsluttet korrekt?

Men resultatet er, at uanset hvad jeg gør, så skal jeg ved hver start af Dinero klikke mig frem til Regnskab 2016, og det er lidt irriterende?

Er der et klogt hoved, som kan give mig en forklaring på dette underlige fænomen?

På forhånd tak

Leif

Tilmeldt 20. Mar 16
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 18:40

Har du det afsluttet og lukket regnskabet i Amino? Ellers send deres support en en mail. De svare mega hurtigt

Find egnsvarer fra hele Danmark og få dem leveret direkte hjem til dig på www.egnsvarer.dk

Fra Værløse
Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 08:37

Hej Leif :)

Det lyder som om at du tilgår Dinero fra et bogmærke. Jeg vil anbefale dig at du kigger på linket og fjerne følgende ->

app.dinero.dk/xxxxx/2015-01

Du skal dermed slette
2015-01 så dit link ser ud som følgende ->

app.dinero.dk/xxxxx

X er lig med dit firmaid som fremgår i linket, det skal selfølgelig være det nummer i stedet for de x'er jeg har skrevet :)

De bedste hilsner
Dennis
Dinero Regnskabsprogram

Tilmeldt 24. Feb 15
Indlæg ialt: 8
Fra  Opgave Coachen Skrevet kl. 08:28

Hej Denis,

Det er ikke altid, at jeg bliver glad for at blive gjort opmærksom på, at jeg er et fjols. For du har bare ret, det er lige hvad mit problem er;)

Jeg har linket liggende i min kontaktbase, så nu har jeg bare ændret "15" til "16", så er det problem løst.

Pinligt, at jeg ikke så det selv og flovt, at jeg forstyrer jer med noget så tumpet.

Tak for hjælpen;)

Leif

Fra København
Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 08:37

hehe jeg havde det samme problem - tak for hjælpen her fra..

Tilmeldt 19. Nov 13
Indlæg ialt: 131
Fra  NTK Trading Skrevet kl. 04:41

Tror der er rigtig mange som laver den fejl. Inklusiv mig selv :-)
Dog måtte jeg have fat i supporten to gange, de de første gang mente der var pga cookies og lign :-)
Men anden gang, fik jeg det med bogmærke at vide. Ændrede bogmærket og så virker det :-)

Indehaver af Varde Tv & IT Service

Fra Værløse
Tilmeldt 19. Jan 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:28

Det var så lidt, og absolut ikke et dumt spørgsmål, det er ikke lige alle som kender til url koder og det er også forskelligt hvordan de bliver gjort :)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)