Hej, Jeg er super begejstret for Dinero, og har sjældent brug for hjælp, men nu har jeg en lille sag, som bare irriterer mig. Jeg har afsluttet Regnskab 2015, men ikke desto mindre er det Regnskab 2015 og IKKE det aktuelle Regnskab 2016, som kommer frem på forsiden, når jeg åbner Dinero. Jeg kan ikke se, at jeg skal gøre noget specielt for at afslutte et regnskabsår, men blot vælge "Regnskab" under menupunktet "Indstillinger" og så klikke "Aflut regnskan" yderst til højre, jf vedhæftede billede? Af billedet fremgår det tillige, at Regnskab 2015 har status som afsluttet, og i den forbindelse undrer det mig, at det med rødt anføres, at jeg kan fortryde afslutningen? Den røde markering virker som en alaem, og får mig til at overveje, om mit regnskab ikke er afsluttet korrekt? Men resultatet er, at uanset hvad jeg gør, så skal jeg ved hver start af Dinero klikke mig frem til Regnskab 2016, og det er lidt irriterende? Er der et klogt hoved, som kan give mig en forklaring på dette underlige fænomen? På forhånd tak Leif |
Har du det afsluttet og lukket regnskabet i Amino? Ellers send deres support en en mail. De svare mega hurtigt