hej håber der er nogle der vil hjælpe :) Jeg er har været i gang med at starte en virksomhed op i 2 år nu, hvor jeg har arbejdet en masse med at få en produktion op at køre, produktionen køre ikke 100 % stabilt i nu da der stadigvæk mangler lidt udvikling. Men der er til gengæld ofret en del tid og penge i det nuværende.
Har valgt at importere nogle vare ind fra udlandet, for at komme i gang noget hurtigere med at lave slag, og for at opbygge en kunde kreds mens jeg udvikler færdig på produktionen. Jeg har derfor lavet en web-shop som er klar om få uger og har aftalen i hus omkring importen og går for alvor i gang med salget nu.
Men da jeg ikke har de store kompetencer omkring slag og markedsføring, så har jeg overvejet om jeg skal have en samarbejdspartner ind, som kan klare denne opgave. Både for at komme hurtigere frem af, med virksomheden og for at dække de manglende kompetencer af som jeg ikke selv har. Jeg har måske fundet en som jeg ville kunne starte et samarbejde med, han virker også rigtig entusiastisk, omkring at skulle få denne virksomhed frem af, og virker til at have mange gode kontakter.
Men er der nogle der har nogle råd omkring, hvad man skal huske eller være opmærksom på, når man går ind i et partnerskab og hvad er en fair fordeling af aktierne hvis han skal ind og være med ejer?
Mvh Mike |
Du skriver at vedkommende virker at være entusiastisk og at at han virker til at have mange kontakter.
Har du noget nærmere kendskab til vedkommendes kvalifikationer? Hvis ikke så sørg for at få det inden du begynder at dele ud af ejerandelene!