Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp, jeg har en idé!!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude, 

Som overskriften lyder, så vil jeg høre Jer derude om, hvordan man skal bære sig ad, hvis man selv føler, at man har en god og innovativ idé? 

Der tænker jeg en app - og det er bare hypotetisk set, da jeg ingen erfaring har med iværksætteri m.m.

Er 20 år, studerer til markedsføringsøkonom, kvinde. 

På forhånd tak!

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12910
Skrevet kl. 10:17

Hej Sabina

Har med at kontakt opfinder rådgivningen på teknologisk institut, de rådgiver gratis.

www.opfind.nu her kan du læse mere.

Held og lykke med ideen

Ravn 

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 11:00

Sabina Ruma:
Der tænker jeg en app - og det er bare hypotetisk set, da jeg ingen erfaring har med iværksætteri m.m.

Det bedste er at finde nogle du kan brainstorme med, som kan hjælpe dig på rette vej. 

Du er velkommen til at fortælle mere på mail, hvis du ikke vil gøre det på Amino. Så skal jeg nok gøre hvad jeg kan for at sparke dig i den rigtige retning. 

jh@jannikhansen.co.uk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:46

Hej, jeg har sendt dig en mail, den som du har skrevet!

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 18:03

Dette er udelukkende ment konstruktivt men det er min erfaring at når ikke teknisk kyndige får en god, teknisk ide er det typisk:

1) Ikke en god ide alligevel

2) Ikke muligt rent teknisk

3) Det findes allerede i forvejen

Så mit første råd vil være at få afklaret de 3 punkter oven for.. Er der andre end dig der synes det er en god ide..? Kan de lade sig gøre..? og findes det allerede?

- Jeg er selv teknisk kyndig og har også lidt iværksætter erfaring. - Du er meget velkommen til at skrive en privat besked hvis du øsnker sparring og ikke har lyst til at poste din ide her på forum :)

(Sidst men ikke mindst.. Ideen er typisk det mindst vigtige i et iværksættersammenhæng.. Erfaring inden for området, evnen til at eksekvere samt det rette team er det der betyder noget)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)