Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksættermiljø Århus

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Jan 13
Indlæg ialt: 89
Fra  travelday Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er studerende i Århus og mangler nogle folk der har samme interesse som mig for iværksætteri.

Så nogle der kender til netværks hvor der bliver snakket, diskuteret, udviklet og idegeneret inden for iværksætteri i Århus?

Venlig hilsen

Nikolaj

Ejer hos http://jiblab.dk - salg og distribution af ski- & snowboardtøj.

Fra Århus v
Tilmeldt 10. Nov 11
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 15:44

Hej, Kender desværre ingen netværk i Århus inden for iværksætter, men hvis der gør, vil jeg også meget gerne høre nærmere omkring det ! Mvh Mads Carlsen Ejer af [Signaturlink udenfor signaturen fjernet af moderator]

Tilmeldt 29. Jan 16
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:35

Hi..

Lyder fint og som en god ide'...holder øje me tråden for er også interesseret.

Mvh

Michael

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:05

Der er Open Space Aarhus, http://www.osaa.dk det er måske lidt mere "opfinder" end "iværksætter" men det er ihvertfald lærerigt :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:19

Hej Nikolaj

Kender til Studentervæksthus Aarhus?

De holder en del gratis arrangementer og har et ugentligt morgenmøde med gratis kaffe og rundstykker.

De rummer også nogle virksomheder, som kunne være meget spændende at sparre med.

God dag

Mvh Lasse / [Signaturlink udenfor signaturen fjernet af moderator]

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Jan 13
Indlæg ialt: 89
Fra  travelday Skrevet kl. 14:22

Tak for svar Lasse, jeg har kigget på det og det ser super interessant ud :)

Ejer hos http://jiblab.dk - salg og distribution af ski- & snowboardtøj.

Tilmeldt 9. May 14
Indlæg ialt: 3
Fra  BfR Professional IVS Skrevet kl. 13:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person