Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan markedsføre små- og mellemstore virksomheder sig..

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jan 15
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg er ved at skrive en rapport om hvordan små- og mellemstore virksomheder markedsføre sig.

Fx. hvor mange af virksomhederne har en klar markedsføringsplan.

Hvor af markedsføring fordelt på traditionelt markedsføring som fx. print, annoncer, telemarketing, radio/tv-reklamer mv.

Og den digitale markedsføring som brug af de sociale medier, adwords, reklamer på facebook, SEO mv.

Er der lavet tilgængelige undersøgelser om dette.

Jeg vil blive meget glad for hjælp.

Hilsen

Linda

Tilmeldt 20. Jan 15
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der ikke nogen der kan hjælpe, eller skal jeg poste indlægget i en anden kategori?

Hilsen

Linda

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er din definition på små- og mellemstore virksomheder?

Tilmeldt 20. Jan 15
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 11:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Danmarks Statistik definerer små og mellemstore virksomheder, som virksomheder med op til 249 ansatte.*1
Små virksomheder er defineret som virksomheder med mindre end 50 ansatte, mens virksomheder med under 10 ansatte kaldes mikro-virksomheder.
Mikro = 0-9 årsværk, små = 10-49 årsværk, mellemstore = 50-249 årsværk, store = 250+ årsværk.

Hilsen

Linda

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tror hovedparten her er iværksættere derved er mikro virksomheder altså under 10 ansatte , iværksættere jeg tror de fleste er ene mands og når går bedre ansætter de flere men nok rigtigt mange forsætter som ene mands virksomhed når de opstarter en virksomhed 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Årslev
Tilmeldt 26. May 14
Indlæg ialt: 194
Fra  Faros Marketing Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror ikke, der er lavet egentlige undersøgelser på dette. 

Nu ved jeg ikke, hvor lang tid du har til at løse opgaven, men du kan jo lave en undersøgelse selv :) 

Smid undersøgelsen op på LinkedIn (hvis du har sådan en profil) med en lækker tekst til inspiration og få dit netværk til at dele. Der  er også forskellige grupper på LinkedIn, som måske kunne være interessante. 


Jeg vil gerne være behjælpelig med at få stykket det sammen, hvis du skulle være i tvivl om hvordan.  

Jeg håber det hjælp dig lidt videre :) 

/Anita 

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Lindajensen:

Hej alle,

Jeg er ved at skrive en rapport om hvordan små- og mellemstore virksomheder markedsføre sig.

Fx. hvor mange af virksomhederne har en klar markedsføringsplan.

Hvor af markedsføring fordelt på traditionelt markedsføring som fx. print, annoncer, telemarketing, radio/tv-reklamer mv.

Og den digitale markedsføring som brug af de sociale medier, adwords, reklamer på facebook, SEO mv.

Er der lavet tilgængelige undersøgelser om dette.

Jeg vil blive meget glad for hjælp.

Hilsen

Linda

Hej Linda.

Du kan skrive lidt om den udvikling der sker pt.

Jeg har skrevet et lille blogindlæg omkring det :)

http://rasmusmadsen.dk/blog/de-store-forstaar-ikke-de-nye-markedsfoeringsregler/

De bedste hilsner

Rasmus

Tilmeldt 20. Jan 15
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle svar :-)

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

De små virksomheder jeg kender, VVS, Elektriker, m.v. markedsfører sig igennem den lokale avis.

I gamle dage var det også på forsiden af den lokale telefonbogn, der har mine forældre haft et banner i mange år indtil bogen blev 'obsolete'.

I mit lokal område sker det også tit at vi modtager flyers fra diverse tømrefirmaer, vinduespudsere, m.v.

mht. flyers er min påstand det virker, fordi jeg tydeligt kan huske hvem der har smidt flyers i min postkasse.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)