Som Dina også skriver så skal der nok en dybere analyse til før i med sikkerhed kan finde frem til årsagen. Men umiddelbart, så hopper mange fra når de ser fragtpriserne. I skriver "Fri fragt over 399", men jeg skal helt ind i kurven før jeg kan se de andre fragtpriser. I kunne med fordel skrive "Fri fragt over 399, ellers fra 24.-" dette ville fjerne nogle af de personer som bliver overrasket over fragtpriserne.
Nu skriver du ikke hvor mange % som falder fra, så det er lidt svært at se om det er et normalt antal, eller om det reelt er "rigtig mange".
Nu valgte jeg bare et tilfældigt produkt på forsiden som var markeret med 20% rabat, da jeg så kom ind på produktsiden var der ikke længere nogen rabat og jeg skulle betale normalprisen. Jeg smed produktet i indkøbskurven og gik videre til kassen for at se om det løste problemet, det gjorde det ikke.
Det kunne være i skulle kigge på det som det første :D
I kan overveje at fjerne ALLE forstyrrende elementer på onepage checkout siden, herunder søgefelt, topmenu og eventuelt footer. Når først kunden er landet på denne side skal der kun være fokus på at få handlen gennemført.