Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

branding af betalingsvindue

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 91
Fra  plakato.dk - Posters og Plakater i høj kvalitet Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

hej kære aminoer.

jeg bruger quickpay som betalingsgateway og synes deres normale side til betaling er for at sige det mildt røv kedelig.

De tager sig 19kr/mdr for branding - og bare for at få sit logo ind på siden, istedet for bare et text skal man brande.

Mit spørgsmål lyder så på - er det de 19kr værd om måneden at brande siden med lækker baggrund og et logo eller er det lidt ligemeget når vi allerede er så langt i processen at de har været igennem produkt > kurv > kasse > adresse > valg af levering > og så trykker betal. Tænker hvor mange når så langt og så "hopper fra" pga et kedeligt betalingsvindue...

Tilmeldt 4. Apr 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:07

Hej Martin

Full disclosure; jeg arbejder for QuickPay, så det er med den vinkel, jeg kan svare et par af dine spørgsmål.

Først og fremmest er vi helt enige om, at vores nuværende betalingsvindue ikke er hverken det smarteste eller kønneste. 

Vi har startet arbejdet på et nyt betalingsvindue, som både kigger på at køre det flottere og samtidigt også gør betalingsflowet smartere.
Det er dog stadigt for tidligt at give et præcis tidspunkt på hvornår det kommer.

Mht. prisen for branding. Vi er endnu ikke begyndt at tage penge for egne brandings, så for nu er det helt gratis. I fremtiden vil det være sådan, at man gratis kan få sit eget logo ind i betalingsvinduet, og med det nye betalingsvindue kommer der også en helt ny måde at sætte det ind.

Hvis du har andre spørgsmål er du også altid velkommen til at skrive til support@quickpay.net.

Venlig hilsen

Kristian Benee

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 91
Fra  plakato.dk - Posters og Plakater i høj kvalitet Skrevet kl. 16:57

hej Kristian. tak for svar. så selvom der står det koster 19kr så bliver de ikke opkrævet.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)