Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

webhotel??

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Horsens
Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 91
Fra  plakato.dk - Posters og Plakater i høj kvalitet Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for svarene alle. jeg vil lege med min server der hjemme og få flyttet dns over på den istedet...

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin:

tak for svarene alle. jeg vil lege med min server der hjemme og få flyttet dns over på den istedet...

Denne process har jeg været igennem. Dog for mange år siden. 

Den er ikke holdbar. Failover linjer, strøm, køling, strømafbrydelser hvor UPS ikke er nok til mere end at lukke serverne ned - samt dyre investeringer er helt vanvittigt. Jeg fandt frem til at jeg kunne lege den gang dedikeret servere i fx Amstradam - til cirka det samme som strømmen med de danske afgifter kostede mig. 

Kig fx på DigitalOcean.com, Linode.com eller OVH.com for dedikeret servere. 

Det er fantastisk så meget du får for pengene. Jeg har drift kritiske set ups hos alle tre udbydere. 

Fra Linea de la competion
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 192
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jannik Hansen:

Martin:

tak for svarene alle. jeg vil lege med min server der hjemme og få flyttet dns over på den istedet...

Denne process har jeg været igennem. Dog for mange år siden. 

Den er ikke holdbar. Failover linjer, strøm, køling, strømafbrydelser hvor UPS ikke er nok til mere end at lukke serverne ned - samt dyre investeringer er helt vanvittigt. Jeg fandt frem til at jeg kunne lege den gang dedikeret servere i fx Amstradam - til cirka det samme som strømmen med de danske afgifter kostede mig. 

Jannik har fuldstændig ret , hvis du nogensinde har regnet på hvad en pizza server koster i strøm og for slet ikke at tale om den larm de genere især hvis du køber en brugt server (man skal ihvertilfælde ikke ligge den under sengen ;-) )

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 91
Fra  plakato.dk - Posters og Plakater i høj kvalitet Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

har faktisk en vps ved digital ocean allerede dog i Tyskland men er vel underordnet... kunne være man bare skulle upgrade den fra en 5€ server...

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har desværre rykket fra meebox til Unoeuro!! 

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 91
Fra  plakato.dk - Posters og Plakater i høj kvalitet Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

@AP - desværre som i du fortryder det, eller desværre som i meebox desværre ikke levede op til dine krav.

Tilmeldt 28. Dec 14
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin:

tak for svarene alle. jeg vil lege med min server der hjemme og få flyttet dns over på den istedet...

Jeg tror ikke du kan få fast IP hos yousee, men ved ikke om du har løsning på det

Fra Horsens
Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 91
Fra  plakato.dk - Posters og Plakater i høj kvalitet Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

øøøh jo . har haft den samme faste ip i godt 6 år på trods af 3 adresser :)

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin:

har faktisk en vps ved digital ocean allerede dog i Tyskland men er vel underordnet... kunne være man bare skulle upgrade den fra en 5€ server...

Jeg kender ikke dine krav i specifikke detaljer. 

Men jeg ville hvis jeg var dig prøve at samle så meget som muligt hos fx Digitalocean. Deres support og stabilitet er fantastisk.. 

Og så hvis du skal bruge meget plads til en enkelt ting, så kig på fx OVH, SoYouStart, Google Cloud. Du behøver jo ikke have det hele på SSD - en SATA løsning med backup er bedre hvis det bare er alm fillager. Du skal have et meget aktivt fillager, for at kunne forsvare SSD til 500 gb. 

Det er næsten kun Netflix der kan det - og selv de bruger almindelige harddiske til større lager - og kun SSD til cache. 

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)