Hej Ja som overskriften siger, går jeg ved en plan om at starte en Webbutik, hvor jeg sælger retro spil og tilbedere. (computer spil. Nintendo 64 spil osv.). Det jeg søger er nogle gode råd og hvad jeg skal være opmærksom omkring ang. det at bevæge mig ind på denne arena med sælge retro spil. 1. Hvad syndes i der mangler på retro spil scenen? 2. Hvordan kan man gør det beder end det der er nu af webshops? 3. Hvad skal jeg være opmærksom omkring? 4. Er der nogle spil der sælger beder end andre, her i DK? Der skikket mange ting jeg mangler at spørger ind til, så hvis i vil tilføje noget, skal i ikke holde jer tilbage. både negative og positive!. Jeg har selvfølgelig undersøg en masse om det at åbne en webshop, og det med at sælge retro spil. Men altid sundt at få flere vinkler på en sag (Ide). Mvh Martin |
Hej Martin
Fed idé. Når du skriver retro spil, er det så brætspil, du tænker på?
Tror alle børnefamilier oplever at brætspil hitter i perioder og når man så bliver ældre, bliver de sat lidt på hylden eller loftet, fordi de står og fylder.
Men kunne din webshop sætte lidt fokus på alt det gode ved at sidde at hygge sig om et brætspil, et spil kort eller terninger, så har du nået et godt stykke vej!
Det er jo lidt ligesom når Ramasjang sætter fokus på sjippetove (aktivrundtidanmark.dk)
Pøj pøj
Lisa