Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på ny affiliateside

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Dec 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop lanceret min første affiliateside, og jeg kunne godt tænke mig at høre jeres feedback på den. Der er garanteret plads til forbedring.

Idéen med siden er som udgangspunkt at lære brugeren om kamera, udstyr og fotografi generelt ifb. med køb af nyt kameraudstyr. I første omgang har jeg fokuseret på at skabe noget godt og unikt indhold, og med tiden vil skrive indlæg med købsanbefalinger (f.eks. "De 5 bedste kameraer til prisen", "Det første objektiv du skal købe" etc.), guides (f.eks. "lær at tage bedre billeder", guide til forskellige typer af fotografi etc.) og så prøve at holde siden nogenlunde opdateret med seneste nyheder fra kameraverdenen.

KameraGuru.dk

Men som sagt, fyr løs og lad mig høre, hvad I synes, hvor der er plads til forbedring osv. På forhånd mange tak.

Venlig hilsen

Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:57

Hej,

Super fin side - jeg er vild med de mange billeder.

Jeg synes dog, at det brune felt, hvori der står "Velkommen til KameraGuru.dk (under) Din guide til nyt kamera" virker lidt, ja, kedeligt.

Udover dette kan jeg spotte nogle få grammatiske fejl.

Mvh. 

Kasper Friis

Tilmeldt 18. Dec 11
Skrevet kl. 22:00

Kasper Friis:

Hej,

Super fin side - jeg er vild med de mange billeder.

Jeg synes dog, at det brune felt, hvori der står "Velkommen til KameraGuru.dk (under) Din guide til nyt kamera" virker lidt, ja, kedeligt.

Udover dette kan jeg spotte nogle få grammatiske fejl.

Mvh. 

Kasper Friis

Mange tak for din feedback Kasper. Jeg er faktisk enig med dig i, at "Velkommen"-feltet er lidt kedeligt, men det er det bedste jeg har fået lavet indtil videre. Jeg skal dog helt sikkert ha' gjort det lidt mere "interessant" snarest muligt.

Er generelt på hele siden, at du har spottet et par grammatiske fejl, eller på én bestemt side? Jeg har nemlig gennemlæst det hele (dog lidt overfladisk), men der må så være smuttet nogle hist og her.

Venlig hilsen

Martin

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1772
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 22:41

Fin side du kunne tilmelde den til vores foto kategori

Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 22. May 15
Indlæg ialt: 154
Fra  Konkurrencer-magasinet.dk Skrevet kl. 22:44

Hej Martin.

En fin side med gode ting. Som der allerede er blevet nævnt så er den rødbrune farve lidt for flad.

Da du skriver om kameraer så er der også mange tekniske ting man skal ind på. Du laver selvfølgelig research og kaster dig over tasterne. Fedt nok. Her er et råd:

1. Når du skriver dine tekster så skal du undlade at direkte skrive af eller kopiere. Google opsnapper det med det samme og din hjemmeside bliver nedprioriteret på google. Jeg forstår skam godt at det kan tage tid, sved og blod for at lave en god tekst. Du skal dog holde dig lang fra at kopiere lige meget hvor lækker en tekst det er de har skrevet. Læs teksten og så skriv den med dine egne ord.

Hvis du er usikker på hvad jeg mener, så kan du bruge denne gjemmeside: http://www.copyscape.com/   <- Tag en af dine nyhedsartikler og sæt url ind, så vil du se at den vil kunne finde andre hjemmesider med bestemte % tal ang hvor meget tekst der er direkte den samme.

Held og lykke med projektet :)

Fra Haderslev
Tilmeldt 4. Mar 16
Indlæg ialt: 94
Fra  Lyngedal & Partners Skrevet kl. 09:36

Hej Martin,

Spændende side. 

Ved første øjekast er siden en smule kedelig. Især når vi snakker om kameraudstyr og billeder. Umiddelbart er siden lidt for simpel, med 3 kolonner hele vejen i gennem. Jeg kunne godt tænke mig lidt flere billeder (ikke af udstyr) og måske lidt flere farver.

Jeg kan godt lide dit logo og navn.

Håber du kan bruge ovenstående.

Lyngedal & Partners – Kreativt Bureau
Din højre hånd i den digitale verden

Tilmeldt 18. Dec 11
Skrevet kl. 09:49

Alexander Rosenborg:

Hej Martin.

En fin side med gode ting. Som der allerede er blevet nævnt så er den rødbrune farve lidt for flad.

Da du skriver om kameraer så er der også mange tekniske ting man skal ind på. Du laver selvfølgelig research og kaster dig over tasterne. Fedt nok. Her er et råd:

1. Når du skriver dine tekster så skal du undlade at direkte skrive af eller kopiere. Google opsnapper det med det samme og din hjemmeside bliver nedprioriteret på google. Jeg forstår skam godt at det kan tage tid, sved og blod for at lave en god tekst. Du skal dog holde dig lang fra at kopiere lige meget hvor lækker en tekst det er de har skrevet. Læs teksten og så skriv den med dine egne ord.

Hvis du er usikker på hvad jeg mener, så kan du bruge denne gjemmeside: http://www.copyscape.com/   <- Tag en af dine nyhedsartikler og sæt url ind, så vil du se at den vil kunne finde andre hjemmesider med bestemte % tal ang hvor meget tekst der er direkte den samme.

Held og lykke med projektet :)

Hej Alexander,

Det kan godt være, at I har ret i, at jeg skal se at få lavet mig et decideret "velkommen"-banner, der er lidt mere interessant :)

Ift. duplicate content, så tror jeg, at det bliver (meget) svært at undgå helt ifb. nyheder, men jeg skal ærligt indrømme, at jeg faktisk ikke troede, at det ville være et problem, når det er baseret på producenternes egne pressemeddelelser og jeg samtidig linker tilbage til den originale kilde (?). Og lige med nogle af nyhederne er det også gået lidt hurtigt, da det ikke er dét indhold jeg satser på at ranke højt på. Men ellers må jeg bare lige skrive de posts om, hvor der er høj duplicate content %.

Alle siderne (læs: ikke nyheder) burde meget gerne være tæt på 0%, hvad duplicate content angår, og det er også dem jeg i første omgang vil prøve at ranke på.

Men du skal i hvert fald have tak for din feedback :)

Tilmeldt 18. Dec 11
Skrevet kl. 09:53

Jesper Skov:

Hej Martin,

Spændende side. 

Ved første øjekast er siden en smule kedelig. Især når vi snakker om kameraudstyr og billeder. Umiddelbart er siden lidt for simpel, med 3 kolonner hele vejen i gennem. Jeg kunne godt tænke mig lidt flere billeder (ikke af udstyr) og måske lidt flere farver.

Jeg kan godt lide dit logo og navn.

Håber du kan bruge ovenstående.

Hej Jesper,

Tænker du udelukkende på forsiden eller på hele siden generelt? Jeg har nemlig med vilje holdt designet rimelig simpelt og minimalistisk, men det er selvfølgelig også lidt en smagssag. Det kan dog godt være, at jeg skal prøve at få taget nogle flere billeder til siden og peppet den lidt op. Og få lavet mig et decideret "velkommen"-banner til siden i stedet for den kedelige ensartede farvede med hvid tekst.

Du skal i hvert fald have tak for din feedback :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:55

jeg synes rigtigt flot siden design 

indhold siden jeg ved hvor svært at lave masser af unikke artikler det er meget tidskrævende arbejde og produkterne er det samme som sælges andre sider der ligger nogle udfordringer altid og det koster masser af tid , men det kan betale sig.

dog evt sæt  No-Index tag  på sider der er kopiret så kommer de ikke i konflikt med søgemaskinerne http://www.martinsoelberg.dk/teknisk-seo-guide-for-begyndere/ 

jeg har kigget på siden det meste tekst der gentages flest gange er generel data omkring kameraer , tekst der skrives på sidens mest er unikt så det kunne også være ide med at sætte de generel data omkring dette kameraer i ligge den tekst i et billedet så skal ikke tænkes i No-Index tag

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 18. Dec 11
Skrevet kl. 19:46

Mikael christiansen:

jeg synes rigtigt flot siden design 

indhold siden jeg ved hvor svært at lave masser af unikke artikler det er meget tidskrævende arbejde og produkterne er det samme som sælges andre sider der ligger nogle udfordringer altid og det koster masser af tid , men det kan betale sig.

dog evt sæt  No-Index tag  på sider der er kopiret så kommer de ikke i konflikt med søgemaskinerne http://www.martinsoelberg.dk/teknisk-seo-guide-for-begyndere/ 

jeg har kigget på siden det meste tekst der gentages flest gange er generel data omkring kameraer , tekst der skrives på sidens mest er unikt så det kunne også være ide med at sætte de generel data omkring dette kameraer i ligge den tekst i et billedet så skal ikke tænkes i No-Index tag

Det kunne godt være, at jeg skulle overveje noindex på nyhedsindlæggene eller sørge for at de er mere unikke. Tak for forslaget :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)