Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Professionelt logo design til 500kr!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jan 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer! 

Min partner og jeg som har en solid baggrund med grafisk design har besluttet os for at opstarte vores eget firma. I første omgang er det vigtigste for os dog at få skaffet så mange referencer som muligt inden vi kan gå videre med vores forretning. Derfor tilbyder vi nu at lave logo designs til den lave pris af kun 500kr! 
for de 500kr får man 3 udkast, og et uendeligt antal gennemsyn, så du først får dit design når du er fuldt ud tilfreds!

Som kunde skal du altså først betale når du er fuldt ud tilfreds med dit design og ikke et sekund før. 
Pakker:
500kr = 3 udkast + uendelig revision
650kr = 5 udkast + uendelig revision
diverse designs kan naturligvis også leveres i vektor format. 

Lige for tiden kan vi kontaktes på: design.victor1@gmail.com

Vi Glæder os til at høre fra jer!

Kærlig hilsen

Victor og Harris

Tilmeldt 14. Sep 15
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 20:31

Hvad er 'en solid baggrund'?

Kunne godt fristes af jeres tilbud 😊

Tilmeldt 24. Jan 16
Skrevet kl. 20:52

Hej Larsae,

Ja det kan jeg godt se nok er en smule dårligt formuleret, men vi har begge mange års erfaring med grafisk design især inden for logoer, bannere og hjemmesider. Men som sagt starter vi på en måde fra "bunden" i dette projekt. 

Og det ville da være super, det synes jeg du skal gøre ;)

Som sagt betaler du først når du er fuldt ud tilfreds med dit logo, og hvis dine ideer ikke matcher med vores udkast efter et bestemt antal gange kan du jo altid hoppe fra uden sure miner fra vores side :)

Tilmeldt 24. Jan 16
Skrevet kl. 14:04
Fra Bramming
Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 155
Fra  B-WEB Skrevet kl. 14:17

Det lyder jo som et rigtig godt tilbud. Har i nogle eksempler på jeres arbejde? :)

Tilmeldt 24. Jan 16
Skrevet kl. 15:04

Hej Kim

Vi står netop med den opgave lige nu at vi skal have skaffet referencer da vi ikke har nogle at fremvise. Det er bl.a. derfor vi tilbyder vores arbejde risiko frit i form af den såkaldte "no cure no pay" metode, hvor du som kunde først betaler når du er fuldt tilfreds med det logo der er blevet lavet til dig.
Hvis du så undervejs beslutter at logoerne ikke er noget for dig, kan du sagtens hoppe fra. 

Men som sagt har vi en masse erfaring inden for grafisk design så kvaliteten af logoerne skal du ikke være bekymret for :)

Hilsen Victor & Harris

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)