Hej Amino, |
Hej Claus.
Vi udvikler webshops til yderst fornuftige priser. Skriv til mig på kim@cyberdata.dk, så kan vi lige tage en snak om hvad du har af ønsker og forventninger til din nye webshop.
Hej Amino, |
Hej Claus. Vi udvikler webshops til yderst fornuftige priser. Skriv til mig på kim@cyberdata.dk, så kan vi lige tage en snak om hvad du har af ønsker og forventninger til din nye webshop. |
Hej Claus. Jeg ville helt sikkert kunne hjælpe dig!, med en moderne, responsiv og lækker løsning i netop Woocommerce/wordpress, til små penge. Kan du sende en email til sebastianhoerberg@gmail.com med nogle tanker, så kigger jeg på det hurtigst muligt. MVH, |
Hej Claus Jeg vil rigtig gerne hjælpe dig i gang med din nye webshop. Vi udarbejder alle vores kunders hjemmesider og webshops i WordPress CMS. Du kan se et bredt udvalg af vores referencer her: www.erhvervshjemmesider.dk/referencer Vi har lavet en komplet webshoppakke til den seriøse iværksætter, der ønsker en gennemarbejdet og professionel webshopløsning. Du kan læse mere her: www.erhvervshjemmesider.dk/webshop Første step er at vi tager en konkret dialog omkring din forretning, samt behov. Derefter vil jeg kunne udarbejde et konkret oplæg til udarbejdelsen af din nye webshop. En deadline på 14 dage burde være mulig, hvis du er villig og klar til selv at give den en skalle. Skriv til mig pr. mail simon@erhvervshjemmesider.dk, jeg er på mailen resten af dagen. Hav en god Påske :) |