Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Link fra litteratursiden er de noget værd ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2186
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 02:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Mine hjemmesider: Tryk på tøj -  Tryk på t-shirts

Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Generelt skal du ikke regne med, at dine placeringer flyver op i Google grundet et profillink. Men hvis det bliver gjort ordentligt, så kan skabe mere diversitet i den linkprofil samt trafik til din hjemmeside. Hvis du alligevel bruger meget af din tid på forummet, så ser jeg ingen grund til ikke at gøre det.

Gode råd:

Lav en god og lang profiltekst med billeder på din profil. (Link ud, hvis det er naturligt)

Vær aktiv på forummet/bloggen, så du skaber interne links på siden til din profil.

Lad vær at spam forummet/bloggen med links til din egen side. (Du behøver ikke lave links i kommentarene/indlæggene, men et indlæg skaber interne links til din profil side)

Hvis det foregår naturligt, så skader det ikke din side, og kan ihvertfald give dig trafik. Du skal ikke regne med, at det skaber direkte linkværdi, men gør din linkprofil mere naturlig. (Hvis det ikke bliver gjort overdrevent)

/Martin Sølberg

Fra København
Tilmeldt 28. Oct 05
Indlæg ialt: 307
Fra  OnlineBloggen.dk Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Reberholt:

Har oprettet mig på litteratursiden da jeg læser meget. Man kan lave links der inde men er de noget værd ? 

http://www.litteratursiden.dk/users/thomas-reberholt

Mange bække små, og så længe du alligevel er aktiv derinde kan du lige så godt få fuld udnyttelse af det.

Jeg ville dog

1) Ikke benytte ankertekst-links

2) Skrive min 50. ord i min profiltekst

Mvh. Philip fra Linkbuilding.dk - min blog om linkbuilding og online markedsføring

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)