'' Your website is slower than 78% of all tested websites '' |
Hvilken test bruger du og har du et link til din hjemmeside?
'' Your website is slower than 78% of all tested websites '' |
Som Rasmus skriver det, så er det lidt vigtigt at du giver os information om hvilken test det er du bruger. I de fleste tilfælde giver de forskellige resultater, kommer selvfølgelig an på dine egne indstillinger før påbegyndelsen af testen. Dit spørgsmål, "Hvad du kan gøre mere" ja se uden en hjemmeside, så kan vi ikke give dig konkrete råd, da det kan skyldes mange forskellige ting. Som regel giver de fleste test dig en god indikation på hvad du kan gøre for at forbedre din hjemmesides hastighed. |
Det lyder som om det er pingdom tools du har taget? |
Hej Kim Jeg antager at du har benyttet Pingdom tools til at få denne konstatering. Det du skal starte med at gøre er at sikre dig at test-serveren du loader siden fra ikke er placeret i andre verdensdele, med mindre din målgruppe holder til herigennem. Dette kan gøre inden du tager testen. Resultatet giver dig en række konkrete forbedringsforslag, disse bør du kigge nærmere på. Herigennem kan du blandt andet se hvorvidt det er serveren eller indholdet der er den direkte årsag til den langsommelige loadhastighed. Du er velkommen til at sende mig resultaterne, så kigger jeg gerne på dine forbedringsmuligheder. Fang mig på mail simon@erhvervshjemmesider.dk God påske :) |
Det er svært at sige uden at se testen :-) Hvilken hjemmeside har du testet? |
Jeg antager, at du har testet din fotografside i Pingdom Tools, og at det er sket uden valg af Sweden som teststed. Din side er ret tung. Forsiden fylder pt 2,7 MB. Du bør optimere på billedernes størrelse. Der er på forsiden to små billeder af dig. De vises begge med 270 x 155 px. Det ene er i virkeligheden 1200 x 691 px. Det andet er i virkeligheden 1024 x 590 px. Der er flere gevinster at hente på opsætning af optimal brug af cache. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn