Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

produktion af eget tøjmærke

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Mar 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære aminobrugere.

jeg går med en drøm om at starte mit eget tøjmærke. Jeg ønsker at sælge skovmandskjorter til herrer/mænd.

jeg har leget med nogle designs og logo. Det jeg mangler nu er, at jeg skal på en eller anden måde få fat i en form for produktion, hvilket jeg ikke helt ved hvordan jeg skal. jeg har forsøgt mig med google-søgninger. Siden at det er mit eget mærke ønsker jeg der kan komme et logo på brystet. Ligeledes have min egen "marker/label" (den der sidder i nakken). Altså det skal ikke bare være nogle skjorter købt hjem fra Kina, som ikke er specielt kreeret specielt til mig. Håber I kan hjælpe :)

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor mange styk på første levering? er den primære faktor for hvilken retning du skal kigge.

Jeg kan tilbyde produktion her på Madagascar, men både af hensyn til moq på metervaren, produktions linie samt din fragt vil minimum være omkring 500 styk. Tænker du et par hundrede styk og du skal nok kigge mod Polen, evt Tyrkiet - hold dig inden for EU. Mindre styk antal vil brug af lokal systue være mest fordelagtigt. 

Mvh.

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 23. Mar 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for det hurtige svar. Jeg tror måske 500 stk. er lige til den gode side. Derfor vil jeg måske kigge på omkring tyrkiet/polen (som du anbefalede). Men hvordan finder jeg sådanne producenter, og kommer i kontakt med dem? 

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at søg i gamle tråde her på amino - der er mange ! 

Mvh.

http://www.mwcreation.net

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)