Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har startet en hjemmeside, som skal gøre det nemmere for unge at finde jobs. 

Jeg dækker indtil videre kun i Silkeborg - men jeg vil gerne høre jeres tanker om hjemmesiden.

http://d32872940.u342.surf-town.net

Hjemmesiden har ikke mange jobs, men de kommer i morgen - hvor jeg også åbner for sidens domæne (jobtilunge.dk) 

Alt ris og ros modtages. Jeg vil gerne gøre den klar til folk kan komme derind og benytte sitet.

Den er lavet i Wordpress.

Tak.

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 147
Fra  Jessenmedia Skrevet kl. 21:25

Hej Kasper

Den ser umiddelbart pæn og indbydende ud. Men den er meget tung at navigere på. Man kan virkelig mærke det, når man scroller. Tror det er de to store baggrundsbilleder, der fylder for meget. Det bør du undersøge, da folk ellers hurtigt smutter igen, hvis den er for træg at navigere rundt på. 

Ellers fin - og et godt projekt :)

Mvh. Jakob

Hos Jessenmedia tilbyder jeg udvikling og optimering af hjemmesider:

jessenmedia.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:09

Hej Jakob,

Jeg værdsætter din hjælp meget. 

Jeg skal prøve at se, hvordan jeg kan ændre det. Synes bare det er pænt med de baggrundsbilleder. :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 147
Fra  Jessenmedia Skrevet kl. 22:14

Du skal heller ikke fjerne dem:) Bare optimere, så de fylder mindre uden at det går mærkbart ud over kvaliteten. Helt enig. De skal være der:) 

Jakob

Hos Jessenmedia tilbyder jeg udvikling og optimering af hjemmesider:

jessenmedia.dk

Fra Haderslev
Tilmeldt 4. Mar 16
Indlæg ialt: 94
Fra  Lyngedal & Partners Skrevet kl. 06:44

Rigtig god ide du har fået dig der. Jeg tænker at der umiddelbart er rigtig meget arbejde i at vedligeholde sådan en side, men godt gået alligevel.

Hurtige observationer:

• Allerede nævnt: Meget tunge billeder. Du kan med fordel gøre billederne mindre, og derved optimere dem til webbrug. Lige nu er dine billeder 5616x3744 (2,53mb) men 90% af alle sidder med en alm. Computerskræm, eller telefon. Så de burde sagtens kunne skaleres ned til 1080.
  • Mangler et logo: Du kan prøve at se på flaticon.com eller freepik.com om der ikke er noget grafik du kan bruge til logo. (Husk evt. at betale hvis du bruge grafik derfra). Som alternativ er der fiverr.com, hvor du nok kan få nogle til at lave et billigt logo.
  • Ret evt. din footer, så der ikke står ” Proudly powered by WordPress | Theme: Sydney by aThemes.”
  • Tastefejl under ”kontakt os” -> Hvis de som virksomheder eller privatperson ønsker at kontakte os, bedes De henvende Dem til:
  • Hvis jeg klikker på ”Vælg by” får jeg en DNS fejl?
  • Menuen forsvinder hvis jeg trykker på ”kontakt os”.

Håber du kan bruge ovenstående.

Held og lykke med projektet.

Lyngedal & Partners – Kreativt Bureau
Din højre hånd i den digitale verden

Tilmeldt 11. Feb 12
Indlæg ialt: 153
Fra  www.KK-WebDesign.dk Skrevet kl. 07:08

Hej Kasper

Alternativt til logoer, kan jeg også fremhæve fiverr.com. Jeg laver wordpress hjemmesider, og kan anbefale en som altid laver mine "midlertidige" logoer, hvilket flere vælger at beholde. (http://trådløsmus.dk | http://lsminiservice.dk). <- Be

Derudover er et OnePage WordPress tema, svært at bruge det kræver ideér eller evner angående temaet. Begge ovenstående hjemmesider er pt. ikke afleveret til kunderne endnu, men miniservice hjemmesiden er et eksempel på hvordan du kan integrere temaet fra forsiden til dine ekstra sider (eller posts/indlæg)

Det skal dog siges at ovenstående ikke er et problem når siden bliver tilgået fra en telefon, så jeg ved ikke om Sidney temaet har en "aktiver topmenu" funktion?

Men udover dette vil jeg gerne sige at dit projekt virker som en god idé, hvis det så bare er nogen som vil benytte sig af det. I byen jeg bor bliver sådanne stillinger slået op på en plakat foran butikkerne, men arbejdsdreng/pakkepige etc. (ikke ude på M/K problemer, dog generelle titler), mangler måske promovering....

Pizzaria, grillbar eller lign søges til gratis WordPress hjemmeside - Hosting/domænenavn kan købes for 249 kroner.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:31

Hej Jesper

Tusinde tak for dine kommentarer. 

Jeg har rettet både billede, tastefejl osv. 

Grunden til at menuen forsvinder, når du går ind på "kontakt os" er fordi, at menuen er skrevet med hvid skrift - hvilket er bestemt i temaet. Derfor, inde på "kontakt os" bliver skriften og baggrunden hvid, hvilket ikke er optimalt, jo.

Det ser dog ikke ud til at jeg kan ændre farven på "menu-skriften" - det er som om, det blot er en standardfarve for det tema, som jeg har valgt.

Endnu engang tusinde tak.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:06

godt flot design på siden

hvis der skal komme mange besøgene på siden er det en del lettere hvis laver nogle artikler på siden med mindste 300 ord bare 3-4 stykker så kommer du mere ud på google indhold er vigtigt for siden findes godt 

lav en god om jer siden først 

kontakt siden savner jeg en kortaktformular nemt at kontakt jer 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 22. May 15
Indlæg ialt: 154
Fra  Konkurrencer-magasinet.dk Skrevet kl. 16:23

Pæn og indbydende side.

Under søgning kunne du jo tilføje andre former for kriterier, måske hvilke fag, søger man avisbud eller Kassemedarbejder eller bagerjomfru osv.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)