Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gunroad erfaringer?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer..., har nogen af jer erfaring med Gunroad???

det ser spændende ud, men mon også det virker på dansk?? De overtager jo hele kontakten med kunderne, så spørgsmålet er om det hele er eller kan oversættes til dansk? ellers  vil mine kunder finde det lidt discount agtigt hvis de får mails og andre henvendelser som delvist er på engelsk....

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 20:13

Hej,

Har du link? Jeg finder ikke noget, når jeg søger på google på det.

Min første indskydelse var: Jeg ville aldrig overlade mine kunder til andre. Tør du det?

Ser frem til at læse mere om det.

Mvh Flemming

Tilmeldt 5. Jul 15
Skrevet kl. 20:27
Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 160
Fra  Meal4U ApS Skrevet kl. 22:18

Hey, 

Det er godt nok en dårlig hjemmeside de har! :) Har brugt 3-5 minutter på at kigge lidt rundt, og har stadig ikke helt fundet ud af hvad man får? :)) 

- Er det mig der er gal på den? 

Vh, 

Meal4U.dk

Tilmeldt 5. Jul 15
Skrevet kl. 09:40

du bliver nok nødt til t lave en konto og teste det af på den måde, men konceptet kan nemt blive overkill vil jeg mene - det vist til den iværksætter/freelancer, som virkelig kun vil bruge tid på kerneydelsen, og ikke markedsføring/salg

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 09:09

Hej igen,

Umiddelbart ser det da supersmart og nemt ud.

Hvis man ikke har forstand på hjemmesider og ikke vil bruge en masse energi på at skulle etablere sig, så er det nærmest en foræring at bruge gumroad.

Du kan jo sælge så lidt som et produkt eller ydelse og da du indgår i en helhed, så får du glæde af, at andre også skaffer trafik og kunder til dig.

Websites som disse er fremtiden på samme måde som alle andre samler sig i klynger - også fysiske butikker. Hvis kunderne ikke ved hvor de skal gå hen, så finder de heller aldrig dit produkt eller ydelse. Her er du samlet med mange andre og så er der langt større chance for afsætning og langt færre omkostninger og drift, end du har ved dit eget website. Du slipper også for markedsføringsomkostninger i stor stil.

Prøv det af!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)