Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Customizing webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Apr 12
Indlæg ialt: 35
Fra  Noir Desire, Danish Design Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg søger at få lavet en webshop hvor mine kunder kan customize.
Jeg er stødt på tinkerwatches.com og dette system fungere og er visuelt pænt. Jeg ved det er lavet i shopify men jeg vil høre om der er nogen der har evt viden om plugins / themes der kan det samme i wordpress.
Jeg arbejder normalt med themes i wordpress og derfor ønsker jeg at bruge det istedet for shopify.

Jeg har ikke meget tid og gøre med så
Hvis nogle mener de kan klare sådan en opgave så skriv endelig.



Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina

Du burde godt kunne få en løsning i WordPress med samme basale udgangspunkt som du henviser til her. Vi udarbejder alle vores kunders webshops i WordPress / WooCommerce. Jeg kunne godt tænke mig at høre mere konkret ind til dine behov og ønsker. 

Send mig gerne en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk, med en kort redegørelse for dine ønsker, samt forretning. Så kan vi tage en uforpligtende dialog omkring dine muligheder. 

Se referencer på vores mange nuværende kunder her: www.erhvervshjemmesider.dk/referencer 

Hav en god aften :-)

Tilmeldt 28. Apr 12
Indlæg ialt: 35
Fra  Noir Desire, Danish Design Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svar. Jeg sender dig en mail i løbet af de næste par dage :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 147
Fra  Jessenmedia Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christina

Lyder som en spændende opgave. Jeg har undersøgt det lidt, og det ser ud til, at du kan få samme funktionalitet med dette plugin: https://www.woothemes.com/products/composite-products/ lavet til WooCommerce.

Jeg arbejder selv med Wordpress løsninger (og koder også systemer fra bunden), så vil meget gerne sætte en shop op for dig. 

Kontakt mig gerne på kontakt@jessenmedia.dk med yderligere info, hvis det har interesse :)

Venlig hilsen

Jakob

Hos Jessenmedia tilbyder jeg udvikling og optimering af hjemmesider:

jessenmedia.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)