Hej. Jeg vil lave en webside, hvor jeg samler mine websider (links og beskrivelse af de sider jeg har lavet og er igang med) Samtidig skal det være en side hvor jeg, i samarbejde med en anden som jeg også søger efter, har et firma, og websiden skal så præsentere firmadelen, hvor jeg vil lave webside programmering og grafik for kunder. Måske siden også kommer til at indeholde en idedatabase, hvor man kan netværke og søge partnere eller investorer til sine ideer Nu skal jeg så bare finde på et firmanavn/domænenavn til websiden. Da jeg som oftest finder de ideer jeg får, som gode og bedre end andres :-) har jeg tænkt på at kalde siden for: betterideas.dk men vil gerne høre om i har nogle bedre forslag ?
PS: skulle en eller anden herinde gå med en tanke om også at starte noget op indenfor websideprogrammering og grafik, og som også mangler en partner, så vil jeg da gerne høre nærmere. Det skal siges at jeg har et rengøringsjob på fuld tid, så dette firma bliver til at starte med en fritidsbeskæftigelse, sålænge der ikke er penge nok i det til at leve af.
Mvh. Michael H. Jensen
|
Virkelig ingen der har et indspark her ??