Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

forslag til domænenavn ønskes

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg vil lave en webside, hvor jeg samler mine websider (links og beskrivelse af de sider jeg har lavet og er igang med)

Samtidig skal det være en side hvor jeg, i samarbejde med en anden som jeg også søger efter, har et firma, og websiden skal så præsentere firmadelen, hvor jeg vil lave webside programmering og grafik for kunder.

Måske siden også kommer til at indeholde en idedatabase, hvor man kan netværke og søge partnere eller investorer til sine ideer

Nu skal jeg så bare finde på et firmanavn/domænenavn til websiden.

Da jeg som oftest finder de ideer jeg får, som gode og bedre end andres :-)  har jeg tænkt på at kalde siden for: betterideas.dk

men vil gerne høre om i har nogle bedre forslag ?

PS: skulle en eller anden herinde gå med en tanke om også at starte noget op indenfor websideprogrammering og grafik, og som også mangler en partner, så vil jeg da gerne høre nærmere. Det skal siges at jeg har et rengøringsjob på fuld tid, så dette firma bliver til at starte med en fritidsbeskæftigelse, sålænge der ikke er penge nok i det til at leve af.

Mvh.

Michael H. Jensen

Fra København
Tilmeldt 24. Apr 06
Skrevet kl. 15:35

Virkelig ingen der har et indspark her ??

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:50

Hej Michael,

Hvis du ingen ideér har, så kig lidt på denne side :) 

http://www.lightsphere.com/dev/web20.html

Her finder du mange spændende/anderledes domænenavne.. 

Fra København
Tilmeldt 24. Apr 06
Skrevet kl. 12:42

Hej servais

Det vil jeg gøre ! mange tak

Andre er også meget velkommen til at komme med forslag.

Den med at jeg søger en partner til et samarbejde, skal jeg måske lave en seperat tråd om...

Tilmeldt 5. Jan 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 16:39

KomsiKomsa.dk:

Da jeg som oftest finder de ideer jeg får, som gode og bedre end andres :-)  har jeg tænkt på at kalde siden for: betterideas.dk

Et lille råd: det er en god idé, at holde kommende domænenavne for sig selv :-). Ellers skynd dig at reserver det inden du snakker om det.

Et andet lille råd (som måske lyder lidt af paranoia): brug altid www.dk-hostmaster.dk til opslag af domænenavne. Du ved ikke, hvem der "lytter" med på alle de mere - eller mindre - obskøne domæneregistreringssider.

Synes i øvrigt dit domænenavn lyder fedt nok Yes

Fra København
Tilmeldt 24. Apr 06
Skrevet kl. 20:36

Ja ved godt at risikoen for at andre hugger domænenavnet er tilstede, men sådan er det jo når man åbner lidt op.

Sommetider er man jo nødt til at fortælle lidt om ens ideer for at få noget feedback, eller endnu bedre nogle samarbejdspartnere/investorer.

Tak for din vúrdering af domænenavnet, syntes også selv det er okay, men ville gerne have nogle forslag herindefra også

Fra København
Tilmeldt 24. Apr 06
Skrevet kl. 01:22

Nå nu har jeg bestilt domænet betterideas.dk

Jeg ser så efterfølgende at der er en der har domænet better-ideas.dk , men det hindrer vel ikke mig i at bruge betterideas.dk eller better ideas som firmanavn ??

jeg kan se at firmaet er registreret under cvr som Better Ideas Aps (binavn)

Kan jeg så godt bruge Better Ideas som firmanavn ??

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)