Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner til udvikling og virksomhed til kurser for bar og disktoksbranchen. ER DET DIG?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Mar 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino bruger.

Grunden til jeg skriver dette indlæg, er i håb om at finde det rigtige partnerskab.

Jeg har i længere tid gået med ider og tanker på at udvikle kurser til bar og diskoteksbranchen. Grunden til dette er min passion for salgs psykologi/salgsteknik/menneskedialoger/arbejdsprocesser og management af specielt unge mennesker.

Jeg ser oftest et meget lavt kompetenceniveau indenfor salg og arbejdsprocesser i netop denne branche. Derfor ser jeg et marked for at kunne tilpasse koncepter indenfor optimering af medarbejdernes kompetencer. Ser du/i det samme som jeg ser?

Jeg leder derfor efter en person/partner,  som vil være med til at videre udvikle kurserne/koncepterne indenfor medarbejder opkvalificering.

Du skal gerne besidde nogle af disse kompetencer:

-Erfaring med bar/diskoteksledelse 

-Elske at lede/undervise unge mennesker

-En haj bag en bar. (har evt barjob/jobs lige nu)

-Struktureret og resultatorienteret.

-Administrativ

-Innovativ

Jeg leder efter en person med disse kompetencer, da jeg ikke selv har direkte erfaring med branchen. Jeg har derimod en masse erfaring, som sammen med ovenstående kunne skabe de perfekte rammer for et godt partnerskab.

Til dagligt har har jeg min gang indenfor Fieldmarketing/face to face marketing. Jeg  har driften af 4 kontorer med 80+ salgskonsulenter og coaches 2 Team managers og 2 Junior managers. Dertil er jeg i daglig samarbejde med Direktører og partner, som giver mig et godt spænd mellem forretningsforståelse og trivsel af unge mennesker på samme tidspunkt.

Mine kompetencer ligger indenfor disse felter:

-Salgstræning

-salgs psykologi

-Uddannelse/mentor af salgsmanagers

-Face to face salg.

-Management

-Performancemangement

-Drift og planlægning af medarbejdere.

-Kommunikation

-Kropssprog

-Optimering af arbejdsprocesser

-Medarbejdertrivsel

-Salgs/mangement workshops.

-Rekruttering

-ideskabelse og innovation.

-Elskr udfordringer

Jeg har igennem min nuværende branche og arbejde, tilegnet mig disse kompetencer og med den rigtige partner kan det hele give en synergi. Jeg håber at høre fra dig/jer, hvis i kan se samme behov eller er frisk på dialog omkring dine kompetencer.

Mvh Lasse.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)