Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til salg af solbriller.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg har et brand i solbriller, som er utrolig populære og super fede...

Så er du sælger eller på anden måde kontakt med tøj butikker, helst dame tøj, så skriv gerne..

Det jeg har i tankerne er at du har dem med rundt til butikkerne, hvor du i forvejen kommer, og så for du en provision af salget...

mvh kim

skagentrend

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 14:54

Hej Kim,

Vi har en del kunder inden for mode/design og detailhandlen. Blandt disse er et par selvstændige optikkere.
Hvis du er interesseret, så vil jeg da godt præsentere dit brand for en af disse optikkere. Der er ihvertfald en af dem som jeg tror kunne være interesseret, da de i forvejen sælger en del specielle brands.

Men i så fald, kan du så ikke sende mig en email på jesper snabelA mediamouse.dk og så vedhæfte et par billeder af brillerne?

/Jesper

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Skrevet kl. 15:42

Har sendt en mail til dig....

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 14:57

Hej Kim!

Vi er en eksklusiv virksomhed der sælger kvalitets rigtige produkter til den rigtige Gentleman mellem 25-45 år. Vi planlægger åbning 1 november og i den anledning kunne det være spændende hvis det var nogle solbriller vi kunne sælge. Vi bliver primært internetbaseret men har også opsøgende salg til virksomheder. Allerede på nuværende tidspunkt har vi nogle særdeles gode aftaler der giver adgang til store dele af vores målgruppe.

Jeg glæder mig til at høre mere fra dig, og send gerne nogle billeder/priser/minimumsordre/mark-up m.m.

Du må have en skøn dag!

Mvh

Simon

Tlf.+45 61303579

Fra Skagen
Tilmeldt 3. Dec 06
Skrevet kl. 08:56

Hejsa

Jeg har kun dame solbriller.

Har det stadig interesse ??

mvh kim

skagentrend

Fra København
Tilmeldt 25. Feb 07
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 14:11

Hej Kim!

Nej, desværre det har ingen interesse.

God weekend!

Mvh

Simon

Tilmeldt 3. Jun 08
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 10:34

Du kan også prøve at oprette en partner-aftale med andre websites.Andre sites får mulighed for at henvise til din webshop, og de får en bid af kagen når der bliver solgt en solbrille.

Det er vist den måde http://www.modesolbriller.com arbejder, med der er flere eksempler derud.

Held og lykke med salget.

/Tim 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)