Vi har en del kunder inden for mode/design og detailhandlen. Blandt disse er et par selvstændige optikkere. Hvis du er interesseret, så vil jeg da godt præsentere dit brand for en af disse optikkere. Der er ihvertfald en af dem som jeg tror kunne være interesseret, da de i forvejen sælger en del specielle brands.
Men i så fald, kan du så ikke sende mig en email på jesper snabelA mediamouse.dk og så vedhæfte et par billeder af brillerne?
Vi er en eksklusiv virksomhed der sælger kvalitets rigtige produkter til den rigtige Gentleman mellem 25-45 år. Vi planlægger åbning 1 november og i den anledning kunne det være spændende hvis det var nogle solbriller vi kunne sælge. Vi bliver primært internetbaseret men har også opsøgende salg til virksomheder. Allerede på nuværende tidspunkt har vi nogle særdeles gode aftaler der giver adgang til store dele af vores målgruppe.
Jeg glæder mig til at høre mere fra dig, og send gerne nogle billeder/priser/minimumsordre/mark-up m.m.
Du kan også prøve at oprette en partner-aftale med andre websites.Andre sites får mulighed for at henvise til din webshop, og de får en bid af kagen når der bliver solgt en solbrille.