Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af IT virksomhed

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Mar 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 07:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej
Jeg er en ung knægt på 23 går med dømmen om at starte egen IT virksomhed til private og vil gerne vide lidt om hvad det kræver hvis man ikke har uddannelse inde for faget men har meget selv lært erfaring inden for IT Supporter faget, vil gerne vide alt hvad der er at vide om at starte eget firma også rigtig meget omkring hvad det kræver at køre et IT som m.v.p

På forhånd tak

Mvh Christian

Tilmeldt 5. Feb 14
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 09:34

Altid spændende med en drøm om egen virksomhed :) Hvilken slags IT virksomhed tænker du på? Jeg arbejder selv med IT og ved hvor bredt det favner. Vil du lave support til private, udvikling af software, design af hjemmesider, hjælp til ældre... ?

Tilmeldt 17. Mar 16
Skrevet kl. 09:49

Support til private og hjælp til ældre, intallation af programmer samt opsætning,
Fejlfinding af hardware og software
Så det er mest fokuser på computer

Mvh Christian

Tilmeldt 5. Feb 14
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 10:22

IT er overalt og hver dag dukker der nye personer op som har en fornuftig IT viden. Så hvis du skal fremad må du ikke starte med at være grådig og smålig. Du skal tage de jobs du får muligheden for og du skal ikke have det som mål at tjene kassen fra dag 1. Du skal have opbygget reklame og et godt rygte. Husk at den bedste reklame for enhver virksomhed er tilfredse kunder.

Tilmeldt 17. Mar 16
Skrevet kl. 11:43

Tak og nej man kan ikk tjene kassen første dag det kommer til at tage noget tid før man får kunder nok og jeg har ikk noget i mod at lave alt hvad der kommer min vej, hvordan kan jeg fange interessen fra kunder hvordan kan jeg få folk til vælge mig

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)