Er der nogen herinde, som kender de selskaber, der laver funktionerne omkring ventetoner, ventemenuer mm, når man ringer til en virksomheds telefon ?
Eksempelvis når man ringer til Danske Bank, så bliver man bedt om at indtaste CVR eller CPR-nummer. Eller når man ringer til en virksomhed, og kan trykke på forskellige taster, for at blive stille om til en specifik afdeling.
hej Michael. det er som ofte noget der styres i en pbx. jeg arbejder til dagligt ved en tele udbyder og vi leverer en sådan pbx løsning hvor man kan lave tasterne (ivr).
der findes mange forskellige leverandører og måden det som ofre foregår på er en virksomhed har en ISDN opkobling med X antal kanaler der rammer ind i en pbx (stykke hardware der fordeler kaldene ud fra kriterier der sat op i noget software) og videre ud til brugerne via automatiske ruter eller tastevalg..
vi bruger personligt Skype for business og avaya communication manager hvor jeg arbejder.
men der findes rigtig mange forskellige leverandører og producenter...
Prøv at tage fat i Jesper ved www.jed.dk. Han laver det i stor stil og en 3cx telefoncentral (lokal eller hosted) koster en brøkdel af de fleste andre løsninger...