Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stripe med Virksomhedskonto i Nordea

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino. jeg har lige fået en virksomhedskonto i Nordea. Jeg skal bruge stripe som betalingsløsning på  min webshop (shopify). Er der nogen der har erfaring med stripe og bruger nordea som nemkonto til deres virksomhed? jeg vil gerne høre jeres erfaring angående overførelse af penge fra USA (stripe) til danmark (nordea). Betaler man gebyr til banken eller hvordan ?

På forhånd tak.

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 443
Skrevet kl. 19:36

Du kan blot have din konto hos Stripe i DKK. Således foregår overførslerne i DKK, og du skal ikke betale gebyr til banken. Men Stripe tager jo selvfølgelig gebyr og har sikkert også en fortjeneste på vekslingen hvis du tager imod betalinger i andre valutaer (men det har banken også).

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 19:51

Jeg har jyske bank og får flere gange om uge fra stripe og betaler ikke gegyr. Så vidt jeg ved betaler stripe i lokal valuta via en samarbejde partner

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47207
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:32

erjegher:

Jeg har jyske bank og får flere gange om uge fra stripe og betaler ikke gegyr. Så vidt jeg ved betaler stripe i lokal valuta via en samarbejde partner

det er jo så givet det man skal - det er fordi det kommer i US$ man får 50 kr på - kommer det i DKK gør man ikke

vh John H

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)