Hej kære Amino'er Jeg er ved at starte mit eget tøjmærke, hvilket er en laaaang proces. Jeg har fået produceret prototyper af tøjet og er nu igang med at få styr på fine æsker, egne labels, lækre billeder af tøjet, osv. Nu jeg snart har det fysiske materiale på plads vil jeg gerne ud at præsentere mærket. Er der modemesser i Danmark, hvor det er muligt for en endnu ukendt designer at få en stand? Jeg vil især gerne høre fra personer, der selv har været på messerne, så jeg kan få en idé om, hvor meget fysisk materiale det kræver fra min side af. Om der skal være store bannere/plakater, hvor meget tøj jeg skal have med (er prototyper nok?), mv.
|
Hej
Imponerende at nogen tør starte nyt tøjmærke, når store dele af branchen bløder.
Det virker ikke som du helt har en helt færdig strategi for markedsføring / kundesigment .... osv. Hvad med priser, rabatter, salg og leveringsbetingelser er det på plads? Naturligvis skal du tage på messe da det er en oplagt mulighed for at få din kollektion vist frem til de mange opkøbere som vil være tilstede fra både ind og udland.