Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

affiliate med iflowr - kom med din feedback og gør os bedre :)

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Indlæg ialt: 280
Fra  frontGATE Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du lyst til at komme med lidt feedback til vores platform http://iflowr.info? (gratis til 3 samlinger)

Her er nogle eksempler oprettet med iflowr, hvor på de første 2 er partner-ads brugt til at finde nogle programmer.
http://www.iflowr.com/havemoebelland
http://www.iflowr.com/avichem/rsl_abonnement/
http://www.iflowr.com/3byggetilbud/fradragsberettiget_haandvaerkerarbejde

Mere information om konceptet: http://iflowr.info/social-media-totem/

Jeg ved godt at vi stadigt har lidt udfordringer med skalering af social media indlejringer, men det kommer. ;)

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1769
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 09:34

Der er ret mange slåfejl på forsiden.

det grafiske er ikke ret overbevisende.

fordelen er ikke tydelig. Hvad opnår jeg af fordele i min daglige arbejdsgang?

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Fra  frontGATE Skrevet kl. 23:32

tak for feedback Jonas :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 9. Mar 16
Indlæg ialt: 52
Fra  Nyt-laan.dk Skrevet kl. 23:39

Jeg kunne måske godt tænke mig noget mere "simpel" info på forsiden. Jeg syntes det er svært at se hvad i laver, og hvad jeg kan bruge det til.

Billederne, og især teksten, på forsiden ser en smule grynede ud her hos mig, få dem gjort lidt pænere. 

Måske lidt større og tydeligere tekst. Syntes fonten er en smule for lille.

Find et billigt forbrugslån - mit affiliate eventyr

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 03:44

Grafisk og hastighedsmæssigt er der lang vej. 

Jeg er pt på Jamaica - men på en god linje - og det tager evigheder at loader - så i mangler tydeligvis at få lidt CDN på :)

Derudover så prøv fx at kigge på leadpages / convertkit - det er rigtig god inspiration.

Fra Haderslev
Tilmeldt 4. Mar 16
Indlæg ialt: 94
Fra  Lyngedal & Partners Skrevet kl. 08:58

Det er meget tekst sammenlignet med grafisk materiale.

Jeg skulle virkelig læse flere sider før jeg forstod jeres service/ide. Men jeg tror jeg har forstået det nu.

Jeres egen hovedside er ikke særlig pæn eller fængende, det kræver meget af brugeren for at forstå indholdet.
Det tyder på at I er mere tekniske end visuelle, men jeg tror I mister mange ved ikke at kommunikere jeres budskab mere klart.

Så jeres "Havemøbelland" demo side, og må indrømme at det ligner noget fra 90'erne rent designmæssigt.

Forsøg at arbejd mere med form da jeg må formode at I har styr på funktion :D

Beklager hvis det hele lyder negativt :(

Lyngedal & Partners – Kreativt Bureau
Din højre hånd i den digitale verden

Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Fra  frontGATE Skrevet kl. 11:39

Hej Jannik

Tak for din feedback.

Jeg går ud fra at du mener iflowr.info - pga. iflowr.com er allerede på CDN
På iflowr.com er det naturligt at nogle opdateringer vil tage tid, da løsningen henter fra diverse online services via iframe, embed, widgets.

Jeg kender godt leadpages, sqarespace, convertkit, storywise og mange andre.
Jeg er gået en anden vej med iflowr.

1. det handler kun om statiske opdateringer som hentes via iframe, widgets eller embed fra de respektive services eget værktøjer.
(f.eks. youtube er iframe og pinterest er widgets)

2. Jeg vil derfor ikke beskæftige mig med hvordan designet ser ud andet end at skalere det (google mobile-friendly), samt tilbyde META informationer,  Open Graph og baggrundsbillede mv. 

3. Løsningen går efter "content is king" og "kiss" principperne. Derfor bliver enkelthed i fokus. Flest mulige skal kunne komme til at forstå at arbejde med iflowr. mange andre services bliver hurtigt fyldt op med så mange funktioner og de fleste kan knapt nok bruge en editor i forvejen.

Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Fra  frontGATE Skrevet kl. 11:51

Hej Jesper

Hej Jannik

Tak for din feedback. 

Du har ret mht. at det ligner noget fra 90érne hvilket også er den udfordring jeg ligger med og tænker over i øjeblikket. Det er jo ikke min opgave at lave om på de indlejringer som kommer fra Youtube, Facebook, Pinterest, Slideshare osv. Der er 1000 derude som gerne vil tilbyde mulighed for EMBEDS. Så det jeg har at gøre med er det rundt om. Dvs. toppen, baggrundsbillede, fonts som ligger ud over det inden i EMBED og menustruktur samt hvordan siden skalere. Mener du selv noget andet, så er jeg da meget interesseret i at høre om dette. Desuden hvis du mener at have ideer til hvordan det kan gøres til et mere helstøbt design. Jeg kan fortælle dig at det kan fungere ret godt hvis man holder sig til kun at bruge facebook eller kun at bruge youtube. Det er i kombinationen at designet falder lidt fra hinanden. Ja, så har vi, som abonnent af iflowr, en option om at kunne udskifte toppen (lyserøde), med en egen valgfri.

mht. at sable ned pga. af design så er du ikke for negativ. Jeg skriver det jo selv i mit første indlæg ;)

Jeg arbejder kontinuerligt på forståelsen, at få ideen med servicen til at fremgå mere tydelig.

Fra Alken
Tilmeldt 8. Apr 08
Fra  frontGATE Skrevet kl. 12:25

Hej Mads
Tak for din feedback. 
jeg har tilføjet 2 ikoner på forsiden 
"hvad er iflowr" og "hvad kan iflowr"
Så er det blot at klikke ind og se 5 min videoer

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)